11 października 2016

Rivoletta

#1 Nie no są "potencjalni" złoczyńcy którzy przybyli z innej krainny Niepowiedzianych baśni czy jakoś tak.
Matko boska zaraz będziesz wiedziała co się dzieje w nowym sezonie przed jego obejrzeniem.

#2 Nie podoba mi się to. Jezu jeżeli ona może kontrolować Buckyego to będą kłopoty. I kim do jasnej ciasne jest Ciper? Dlaczego wszystkie w miare spoko postaci muszą moeć jakiś strasznie dziwny sekret
/Im więcej wiem o tym sezonie, tym mniejszą ochotę mam go obejrzeć, więc spojlery mi nie straszne. Przynajmniej mogę się z nich pośmiać :P

/Sęk w tym, że wybrałam Jennifer właśnie dlatego, że ona tak do końca nie była spoko. Laska została opętana przez kosmiczny byt (to właśnie Cipher), przez którego zyskała swoje zdolności, i przez którego pracuje nad programem mogącym wyeliminować wszystkich nadludzi. Poza tym, może już kontrolować każdą maszynę. Więc wizja kontroli nad człowiekiem kusi.
S, Czekaj ale po waszej ucieczce z Raftu tam wszystko zostało wzmocnione. Jak mogli uciec
 Tego nie wiemy. Dlatego zakładamy, że pomógł im ktoś z wewnątrz. Do tego cała sprawa została zatuszowana, w mediach nie pojawiły się wiadomości ani ostrzeżenia o zbiegach. Więc ACTU i Rada umywają ręce, nie przyznając się do tego, że katastrofa w Stamford miała miejsce przez zbiegów z ich więzienia. Wciąż nie potrafię tego rozgryźć. 
B, A ta nowa nie miała być lżejsza od poprzedniej?
 Jest lżejsza, ale czy to znaczy, że nie mogę mieć bólów kręgosłupa? Kobieto, mój mostek i łopatka zostały wymienione na kawałki metalu, na kręgosłupie mam wzmacniające obręcze, bo stara proteza była zbyt dużym obciążeniem. A ostatnio miałem go połamanego, więc wiesz, nawet na mnie się to odbiło.

1 komentarz:

  1. Jakiś tam plus.
    Ty wcześniej pisałaś że nie lubisz Emy. To przez aktorke czy samą postać?
    Teraz jeszcze bardziej mi się ona nie podoba. Czyli gdyby nie ten Ciper to nke miałaby mocy ale też nie pracowałaby nad unicestwieniem nadldzi. Jak dla mnke same plusy.

    J, Co tak właściwie chcesz zrobić?


    S, Tym bardziej ja.
    Działo się coś ostatnio szczególnego?

    B, A mniej więcej o ile jest lżejsza ta nowa?
    Czy działo się coś ostatnio ciekawego lub szczególnego?
    Co myślisz o Swann?

    OdpowiedzUsuń