11 października 2016

Rivoletta

Jakiś tam plus.
Ty wcześniej pisałaś że nie lubisz Emy. To przez aktorke czy samą postać?
Teraz jeszcze bardziej mi się ona nie podoba. Czyli gdyby nie ten Ciper to nke miałaby mocy ale też nie pracowałaby nad unicestwieniem nadldzi. Jak dla mnke same plusy.
/Postać sama w sobie zdecydowanie nie jest moją ulubioną z serialu, ale moja największą bolączką jest jednak aktorka, która ją gra. Czy to OUaT, czy to "Dr Hause" czy "How I Met Your Mother", nie potrafię się do niej przekonać. Powiem tak - Reginę kocham, Emmę toleruję, Henry'ego nie trawię.
/Jenn nie miała jednak zbyt wiele do powiedzenia w sprawie goszczenia Ciphera. Odkrył jej potencjał i postanowił go zwiększyć, goszcząc w jej ciele i obdarzając ją swoją mocą.

+ Jeśli znów chcesz spróbować przekonać się do moich miniaturek, pojawiła się nowa część :)
J, Co tak właściwie chcesz zrobić?
 Skończyć budowę HEXa i doprowadzić Projekt Spitfire do końca, a potem... Jeszcze nie powiedziano mi, czego mam chcieć później.
S, Tym bardziej ja.
Działo się coś ostatnio szczególnego?
 Na całe szczęście nie. Nikt niczego nie wysadził, nie było żadnej katastrofy, Hydra nie wychyliła nawet macek ze swojej nory. Jest... spokojnie. Zbyt spokojnie, by się z tego cieszyć.
B, A mniej więcej o ile jest lżejsza ta nowa?
Czy działo się coś ostatnio ciekawego lub szczególnego?
Co myślisz o Swann?
/Po pierwsze - aktualnie bez ramienia ważę jakieś dziewięćdziesiąt siedem kilogramów, z ramieniem około stu ośmiu. Przez samą zmianę ramienia zrzuciłem jakieś sześć-siedem kilogramów.
/Po drugie - jestem kiepską osobą do pytania o takie rzeczy. Przypomnę, że zapominam ostatnio, gdzie położyłem swoją chrzanioną rękę.
/Po trzecie - pas.

1 komentarz:

  1. Skoro tak to może spodoba ci się informacja że Emma prawdopodobnie umrze
    A jaka była przed Cipherem? Bo teraz gdy czytam jej wypowiedzi nie wiem jak ją nazwać, ponieważ mówienie o niej suka jest obrazom dla prawdziwych psów.
    Zauważyłam i nawet próbowałam to przeczytać lecz w drugiej części stwierdziłam że to całkowicie nie moje gust. Reszte twoich miniaturek jest świetna i zakochałam się w Zavzedka.

    J, Czym jest Hex i Projekt Spitfire?
    Powiedziano? To brzmi tak jakbyś nie miała własnej woli.

    S, Przysłowiowa cisza przed burzą.
    Co u reszty grupy?

    B, Jesteś niedobry. Dlaczego o 7 rano zmuszasz mnie do obliczeń matematycznych? Ja jestem humanistą nie lubie liczyć z rana.
    W tami razie Never mind
    Dlaczego pas?

    OdpowiedzUsuń