15 listopada 2016

Marianna P aka moccaline

Wypadałoby się przywitać. Dobry wieczór wszystkim.
Jakie pytanie, którego prawdopodobnie wcześniej nie słyszeliście, chcielibyście, żeby wam zadano? - Pytanie do całej czwórki.  
moccaline z wattpada :)
N: Nie wiedziałam, który z nicków byś wolała, więc pozostawiam wybór tobie.
A jakie pytanie? Spytaj mnie o to, dlaczego uwielbiam Wiccana :P!

Sharon:
 Wszyscy pytali mnie o pracę w SHIELD, ale wydaje mi się, że nikt nie pytał mnie o życie poza agencją. A wbrew pozorom je mam. A raczej miałam. 
Steve:
 Bardzo mi miło. I muszę przyznać, że sam nie wiem, jakie pytanie powinno mi się zadać, a którego mi nie zadano.Wydaje mi się, że nikt nie spytał mnie nigdy o to, dlaczego zamieszkałem w Waszyngtonie, nie na Brooklynie jak za dawnych lat. Pamięć mam wyjątkowo dobrą, więc raczej się nie mylę.
Bucky: 
 Porozmawiajmy o surykatkach. Surykatki rządzą. Albo o pieskach preriowych. One też nie są złe.

1 komentarz:

  1. Może być nawet Mania od Marianny, bo tak do mnie zazwyczaj wszyscy mówią, a do tego jest krótko i zwięźle :)
    Zatem pytam: dlaczego tak uwielbiasz Wiccana?

    Jak wyglądało wcześniej twoje życie poza agencją? Jak wygląda teraz? Związałaś się ze Steve'm, więc musi was coś łączyć oprócz spraw zawodowych.

    Dlaczego zamieszkałeś w Waszyngtonie?

    Pachnie mi tu wymijającą odpowiedzią. Stałeś się miłośnikiem zwierząt?

    OdpowiedzUsuń