15 listopada 2016

o.

Bardzo się cieszę, że piszesz z moich wyzwań tekst <3 ale czy ostatnio też tak nie było? Co by jakiś oskarżeń nie zarzucali, że tylko moje xD
Za tekst drobnym maczkiem- ależ oczywiście <333333333333333333
Ale mentalnie Steve bronił? :p on chyba z "roli" nigdy nie wyjdzie xD chcesz opisać, jak miłość życia Bucky'ego umiera w jego ramionach? :( czy bardziej coś fluff? xD
Ale mógłby klnąć też i dowoli xD kuwa nie jest brzydkim słowem xD
/Twoich wyzwań nazbierało mi się najwięcej, więc siłą rzeczy tekst na nich oparte pojawiać będą się częściej. Choć tekst o Stucky i dzieciakach będzie opierać się na na wyzwaniu twoim (o zięciu), Blue (o dzieciach) i szerly x (o weselu). 
/Nope, nie chcę nikogo uśmiercać. Po prostu nie spotkałam jeszcze Stucky, które poruszałoby ten motyw, więc sama chcę się za to zabrać. Steve i Bucky wciąż się kochają, emocjonalnie nic się między nimi nie zmieniło, ale jednak Steve stał się staruszkiem, a Bucky wciąż jest młodym mężczyzną.
/Steve już może kląć do woli. Kto zabroni Kapitanowi Ameryce :P?
S: Albo obrócą kota ogonem. A to sprawie nie przysporzyłoby zwolenników waszych. To tego nie rób?
 Po takich protestach w sieci pojawiają się dziesiątki nagrać, które powielane są setki razy. Nie da się skutecznie usunąć czegoś z internetu, to zawsze gdzieś tam pozostanie i wróci. I to już działa na naszą korzyść.
B: Okej. Udajmy że tego nie powiedziałam. Czujesz się nieswojo przy mnie? Ale jak? W sensie nieswojo z negatywnym poczuciem, czy jakby pozytywnym poddenerwowaniem, bo chciałbyś dobrze wypaść?
 A dlaczego miałbym chcieć przed tobą dobrze wypaść? Nie jestem zakochanym w tobie szczeniakiem, bardzo mi przykro, więc nie trzęsę portkami przed każdą rozmową z tobą, bojąc się, czy czasem nie palnę gafy.

1 komentarz:

  1. Hahaha a to może moje też się da jakoś połączyć, co by ich tak dużo nie było? :p
    Racja, to by było ciekawe. A wiem że nawet chyba film wyszedł o podobnej tematyce, że młody chłopak dziadka jakiegoś podrywa xD ale przy Stucku jest większy ładunek emocjonalny xD
    A myślałam że to Bucky będzie Mariolką xD

    S: to może nagraj po prostu jakiś apel?
    B: Wiem, że nie. Ale możesz chcieć się uspołecznić i mieć większe grono znajomych niż Kap, który zaraz i tak zajmie się Sharon i Sam, który będzie cały czas czujny czy ci nie odwala. I nie, nie przekonaja mnie słowa, że nikogo nie potrzebujesz i nie szukasz i nie chcesz i jedno wielkie nie.

    OdpowiedzUsuń