15 listopada 2016

Mania

Może być nawet Mania od Marianny, bo tak do mnie zazwyczaj wszyscy mówią, a do tego jest krótko i zwięźle :)
Zatem pytam: dlaczego tak uwielbiasz Wiccana? 
 Uwielbiam to, jak bardzo rozwinęła się ta postać. Pamiętam, jaką trudność sprawiało mu kiedyś teleportowanie jakiegokolwiek przedmiotu, a teraz? Zmiana rzeczywistości to dla niego żaden problem. Kiedyś opisać można było go słowami "ten gej z Young Avengers". Teraz to najpewniej przyszły Sorcerer Supreme, nasza Wanda Jr najprawdopodobniej silniejsza od mamusi, ma konszachty z Asgardem... No i kocha "Grę o tron", Harry'ego Pottera, jest geekiem :P Mam nadzieję, że zobaczymy kiedyś, jak zastępuje Strange'a. 
Jak wyglądało wcześniej twoje życie poza agencją? Jak wygląda teraz? Związałaś się ze Steve'm, więc musi was coś łączyć oprócz spraw zawodowych. 
 Steve i ja tak naprawdę nigdy razem nie współpracowaliśmy, przynajmniej do tej pory. Po Waszyngtonie spotkaliśmy się kilkukrotnie, po tym jak już wybaczył mi całą tę maskaradę, ale w większości przypadków miało to zupełnie prywatny charakter. Po tym, jak SHIELD upadło, a ja podjęłam pracę w CIA, miałam więcej czasu wolnego niż kiedykolwiek przedtem. Uporządkowałam więc swoje życie prywatne. Nawet zaczęłam ćwiczyć jogę, by się wyciszyć. Nie pomogło, więc wróciłam na strzelnicę.
Dlaczego zamieszkałeś w Waszyngtonie? 
 Chciałem zamieszkać w Nowym Jorku, na Brooklynie, SHIELD chciało nawet załatwić dla mnie mieszkanie niedaleko miejsca, w którym kiedyś mieszkałem z Bucky'm, jednak... To miejsce było tak przerażająco obce, że zwyczajnie uciekłem. Jak najdalej, do miejsca, w którym mieszkały ostatnie osoby, które pozostały mi z dawnego życia.
Pachnie mi tu wymijającą odpowiedzią. Stałeś się miłośnikiem zwierząt?
 Ja i wymijające odpowiedzi? To się nazywa oszczerstwem, moja droga, więc proszę mi tu nie snuć takich domysłów. I nie, nie jestem miłośnikiem zwierząt. Jestem za to gościem, który śpi po kilka godzin na tydzień, a polubił oglądanie Discovery.  

9 komentarzy:

  1. Jako że się zawsze wtrącam xD - lubię Manię- w sensie imię xd tak się nazywa kotka znajomego xD ale Ciebie też pewnie polubie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ją lubię (bo lubi Wiccana i też nienawidzi sprowadzania go do "tego geja z Young Avengers) i serdecznie polecam jej "Zhelaniye" z Buniem w roli głównej.

      Usuń
  2. A to taki romans? Jak tak to f/m? Bo niestety takich nie czytam nawet z Buniem w roli głównej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i ps jaka narracja? Bo pierwszej też nie tykam xD więc Mania jak coś musisz mi wybaczyć xD

      Usuń
    2. Nie, to żaden romans. To opowiadanie o pre-CW!Bucky'm (Steve też się pojawia!) w narracji trzecioosobowej. Mnie urzekło.

      Usuń
    3. O! To takie mogę czytać xD

      Usuń
    4. Linczek znajdziesz po prawej, w polecanych blogach.

      Usuń
    5. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa.
      I ciepłe przyjęcie, O. Myślę, że się polubimy. Mam też nadzieję, że jeśli przeczytałaś, to się spodobało :) Rozumiem, że nie w każdej tematyce ludzie mogą się odnaleźć, dlatego też nie mam powodu by się złościć czy smucić, jeśli to nie twój klimat :)

      Usuń
  3. Najbardziej urokliwe w nim jest właśnie to, że mimo swoich mocy jest taki normalny. Oglądałaś Doktora Strange'a?

    Przejście do CIA wiązało się z mniejszą ilością obowiązków? Jak wyobrażasz sobie przyszłość ze Steve'm? Jakie masz plany i marzenia?

    Czy teraz, gdyby była taka możliwość, wróciłbyś na Brooklyn? Wyobrażasz sobie, że mógłbyś tam znów odnaleźć swoje miejsce na ziemi?

    Jeśli tak, to proszę o odpowiedź na moje wcześniejsze pytanie. Ignorując prośbę dasz mi do zrozumienia, że miałam rację. Dlaczego akurat Discovery?

    OdpowiedzUsuń