21 listopada 2016

o.

To widziałam! Fajnie, też bym chciała żeby nawet Pajęczak mi okna umył.. W pracy szczególnie xD
No u nas tego nie spotkasz, a co mnie smuci to cofamy się jeszcze bardziej, albo władza nas cofa- tak chyba brzmi odpowiedniej. Więc takie atrakcje za chwilę będą nazwane szatańskimi wymysłami xD
Może miałby rację ale sądzę że nie pozwoliłaby mu nas jego odpowiedzialność zostawić.
/Wiesz, że jesteś dorosła, jeśli widząc przeszklony dom zastanawiasz się nad tym, ile czasu pochłonęłoby umycie tych wszystkich okien... Ale jest nadzieja, może Parker chce sobie dorobić ;P
/Bodajże na śląsku, jeśli mnie pamięć nie myli, zakazano świętowania Halloween w szkołach, ponieważ nie wpisuje się to w "chrześcijański system wartości". Tylko, że my ponoć nie jesteśmy chrześcijańskim państwem, a państwem świeckim. Ale i tak wszystko jest tak chore, że religii w szkołach jest więcej od historii, z religii trzeba się wypisywać (a powinno się na nią zapisywać!), a czasem i na to ci nie pozwoli, bo nie ma kto zająć się uczniem, bo jest zbyt mało osób, by zorganizować zajęcia zastępcze... Nie chodziłam na religię od czwartej klasy i nigdy, ale to nigdy żadna szkoła nie zorganizowała dla osób takich jak ja religii. Siedzieliśmy na korytarzu albo w stołówce i tyle, później wychodziliśmy ze szkoły, bo religię upychano w środku lekcji, by czasem ktoś nie uciekł z ostatniej lekcji. Paranoja. Więc nie zdziwię się, jak niedługo zakażą przynoszenia do szkół piórników z superbohaterami, bo czasem ksiądz zobaczy Daredevila i co wtedy?
V: Cześć! Jak tam? Ciekawią mnie twoje emocje.
 Emocje związane są z działaniem układu limbicznego, który integruje czynności struktur korowych z procesami neuroendokrynnymi i czynnością autonomicznego układu nerwowego. Jestem syntetyczny, więc nie jestem pewien czy nazwanie moich odczuć emocjami, byłoby z godne z tą definicją.
T: Jak to jest chcieć zamknąć swoich byłych kompanów?
 Wielomilionowe straty. Wysadzenie lotniska. Wysadzenie tunelu, w którym znajdowali się cywile. Ukrywanie poszukiwanego zbiega, który przed dziesiątkami kamer zamordował kilku agentów CIA, i któremu przypisuje się liczne zabójstwa i zamachy. Włamanie się do strzeżonego więzienia i pomoc w ucieczce więźniów czekających na proces. Jeśli pozostawimy te działania bez konsekwencji, damy ciche przyzwolenie na takie akcje i stracimy resztki zaufania, którym dzielą nas ludzie, których powinniśmy chronić. To nie osobista zemsta. To robienie tego, co do nas zależy. Zatrzymywanie ludzi, którzy łamią prawo i narażają życie ludzi.

1 komentarz:

  1. I do sprzatania trzeba mieć powołanie. Żadna praca nie chańbi. Obecny to dzieciak, powiem że na komiksy i czekoladę xD
    W sumie jestem wierząca, ale nie praktykuje z powodu księży. Co już się gryzie i powinnam płonąć w czeluściach i być deportowaną xD Ale ogólnie to rozumiem bunt ludzi i nie mówię im "nie" xD

    V: To jak nazywasz swoje odczucia? Jak podchodzisz do swojego istnienia?
    T: Też to robiłeś. Lekka hipokryzja z twojej strony. No ale nic mi do tego.
    N: jak się czujesz z tym, że mało kto cię lubi? Przyzwyczailas się czy jednak gdzieś to boli?

    OdpowiedzUsuń