21 listopada 2016

o.

Aww, dzieciaki na bank miały radochę <3 lubię takie gesty! Ważne że go rozpoznali xD gorzej by było jakby nie wiedzieli kto przyszedł xD
Może teraz ten Jedyny Terapeuta uzna że z nami naprawdę jest źle i jesteśmy zdesperowane? Od razu bez słowa do Starka zabierze xD
/W Ameryce komiksy i wszystko, co kręci się wokół nich jest o wiele bardziej rozpowszechnione niż w Polsce, więc dlatego tam takie akcje zdarzają się o wiele, wiele, wiele częściej - czyściciele okien w strojach Pajęczaka, aktorzy w przebraniach, pielęgniarze w przebraniach itp. Choć o "wiele, wiele, wiele" to chyba zbyt mało, bo nie przypominam sobie, żebym słyszała o takiej akcji w Polsce.
/Albo uzna, że wykraczamy poza jego kompetencje i pobiegnie dalej. I co wtedy?
S: Uczyłam się kiedyś migowego. Jest dość ekspresyjny. No ale można tak mudulować głos żeby zahipnotyzować słuchających.
 Jest ekspresyjny, jednak mowa werbalna ma nad mową niewerbalną taką przewagę, że nie musimy patrzeć na źródło komunikatu, by go odebrać. Więc nawet jeśli ludzie odwracaliby by się ode mnie, wciąż musieliby mnie słuchać. Plus.
B: Koniec twojego focha?
 Nie mam żadnego focha, wypraszam sobie.
 

1 komentarz:

  1. To widziałam! Fajnie, też bym chciała żeby nawet Pajęczak mi okna umył.. W pracy szczególnie xD
    No u nas tego nie spotkasz, a co mnie smuci to cofamy się jeszcze bardziej, albo władza nas cofa- tak chyba brzmi odpowiedniej. Więc takie atrakcje za chwilę będą nazwane szatańskimi wymysłami xD
    Może miałby rację ale sądzę że nie pozwoliłaby mu nas jego odpowiedzialność zostawić.

    S: Chyba, że sobie uszy zatkają bądź cię przekrzyczą. A masz przygotowaną już przemowę czy na żywioł pójdziesz?
    B: Jesteś czasem taki bezczelny.
    T: Jak to jest chcieć zamknąć swoich byłych kompanów?
    V: Cześć! Jak tam? Ciekawią mnie twoje emocje.

    OdpowiedzUsuń