21 listopada 2016

o.

Ćwiczenie czyni mistrza, czyż nie? Więc trenuj młoda damo, trenuj! Niech Stucky bedzie z Ciebie dumny! ;p Może zwrócą uwagę przy jednym pchnięciu, bądź drugim otarciu xD
Czyli przy następnej miniaturce poznamy powiększone zoo? xd
/Boję się upewnić, kto miałby co lub kogo pchać i ocierać... Niby rozmawiamy o sprzątaniu, ale wystarczy wtrącenie o Stucky, a ja tracę pewność.
/No i nie, nie poznamy. Nawet ja nie jestem aż tak podła, by skazywać ich na użeranie się z takim zoo ;P

+ Zobacz, co odkryłam na yt - klik. Muszę przyznać, że z takim Stucky spotkałam się tam po raz pierwszy.
V: A możesz to doznać? W sensie, masz jakieś granice?
 Nie znam własnych granic. To jest istotą mnie. Nie wiem czym dokładnie jest, co potrafi. I póki to się nie zmieni, nie poznam w pełni samego siebie.
T: A to aż boli jak się pomyśli. W sensie, trzeba to przełknąć niczym gorzką wódę.
 Wymyśl lepsze porównanie, jeśli chcesz rozmawiać z alkoholikiem, który uwielbiał zalewać swoje problemy gorzką wódą i whiskey. Dostałem już nawet zielony breloczek, Pep byłaby dumna.

1 komentarz:

  1. No oni o siebie! Każdy by pomyślał, że będą tak zaaferowani sobą, że nic nie zauważa a oni zauważa xD ale nie bój się, chodziło o wracanie z zakupów czy ze spaceru ze zwierzyńcem xD
    Em. Nie jesteś tak podła by ich zoo się powiększyło ale jesteś podła by Clinta zabić i inne takie? Okej xD

    V: Nikt z nas nie zna w pełni siebie więc w tym chyba jesteśmy podobni?
    T: Gratulacje. A poza tym to co jeszcze słychać?

    OdpowiedzUsuń