4 listopada 2016

o.

Nie wiem co powiedzieć na temat niemozliwosci shipowiania Stucky :(
Ale kot piekny! Każdy kot jest piekny!
 Zaproponowała tylko rozwiązanie twoich problemów pt."Jeśli mam wybór szipować [wstaw nazwę parki], a Stucky, zawsze wybiorę Stucky". Przecież ci tego nie zabronię, to wolny blog.  
S: Powiem ci, że dziwny ten świat. Czemu w pokoju nie można żyć? To jest zagadka na która odpowiedzi nie ma...
 Ależ jest odpowiedź. Politycy chcą pieniędzy, korporacje chcą pieniędzy, wojna daje pieniądze, więc wywołują wojny, posyłając na nie ludzi, którzy ich nie chcą. Oto cała zagadka.
 B: No to czemu nie gruchasz o tym jak to on spełnia twoje zachcianki bez słowa?
 A dlaczego mam o tym gruchać? Ja to wiem, jestem szczęśliwy, ale nie czuję potrzeby, by dzielić się tym z całym światem.

1 komentarz:

  1. Hahahaha ale to żartowałam na słowa Twoje, że może nie shipujmy nikogo xD Co byłoby dobre, bo wtedy nie ma takiego "ale on nie miał być w tej parze, miał być w tamtej" xD Więc nie trzeba bronić czy nakazywać, bo się śmieję ;D

    S: U kosmitów te same problemy?
    B: Woah, ty też się zmieniłeś!

    OdpowiedzUsuń