4 listopada 2016

o.

Więc Steve wróci i zdejmie wszystko co było na górnej półce zapominając, że Sharon siedzi w wydekoltowanej sukience na ich kanapie xD Zapewne po tym poszedłby za Bucky'm do pokoju by jednak ten zjadł to co zrobił xD
Kartony są najlepsze! A jeszcze mój lubił wywlekać te zapaszki co są wkładane i tym się bawić xD 
Eee, to się nie będę przejmować <3 Stucky Foreva będzie <33
/Ej, ale ja lubię Sharon. W odróżnieniu do Natashy Sharon nie miała zabójczej broni pt."dekolt do pępka" i w zdecydowanej większości przypadków jej strój miał golf. A to naprawdę rzadkość, więc doceńmy to. A tu Steve i Sharon bawią się w samolocik - klik.
/Mój pies uwielbiał kartony od butów i darł na kawałki każdy, który zobaczył. Raz zostawiłam karton z trampkami poza szafą. Potem nie miałam już trampek.
S: Myślałam, że jesteś bardziej zapalanowany, ale to dobrze, że taki nie jesteś. Jesteś bardziej ludzki, o. W sensie, nie jak super bohater co wszystko na ostatni guzik ma zapięty.
 Planuję coś na tydzień, dwa naprzód, góra miesiąc, nie więcej. Z naszym trybem życia i tak większość planów się sypię, ponieważ coś nam wypada na ostatnią chwilę.
B: Ręcznik czy wstążka ma większe branie?
 Ani to, ani to. Wstążeczki są zbyt babskie, a ręcznik, z tego, co mi wiadomo, służy do czegoś innego. 

1 komentarz:

  1. Też ją lubię, ale... Jeśli mam do wyboru czy shipować Stucky czy inny paring to jak myślisz co shipuję? :p a jak nie ma Stucky to nic nie shipuję xD
    Dobrze, że nie rzucał nią xD
    Trampki nie powinny być w tym kartonie, jak mogłaś nie wiedzieć xD

    S: No tak, z bandytami i kosmitami nie ma co się dogadać kiedy mają napadać a kiedy macie przerwę. Bucky jest wolontariuszem a ty też masz jakieś zajęcia dodatkowe?
    B: To czyn? Skuwa cie kajdanami i łańcuchem?

    OdpowiedzUsuń