14 listopada 2016

RIVOLETTA

Obstawiam że to Steve by umarł.
Czym był Szwadron Śmierci?
Na razie jakoś żyje a w dzieciństwie byłam chyba z 5 razy w szpitalu więc raczej tego nie robią.
Rysunki są śliczne ale to raczej nie moje rewiry. Czasem siostra się ze mnie śmieje że zostane zakonnicą bo nie potrafie patrzeć na faceta bez koszulk
I czy twoim zdaniem pomkędzy Złą królową a Mrocznym w Zaczarowanym lesie była jakaś chemia. Ja sobie jakoś tego nie przypominam
/Komiksowy Winter Soldier to jeden z najgroźniejszych i najskuteczniejszych zabójców Marvela, jednak ten filmowy... Już nie bardzo. Jednak spartaczył prawie wszystkie swoje misje, które pojawiły się w filmach - Fury żyje, Natasha żyje, Steve przeżył trzy razy, Sam żyje, Tony żyje... Tylko Sitwella (to ten tutaj) i Starków udało mu się załatwić. Ale chłopak się chociaż stara :P
/Szwadronem Śmierci Bucky nazwał tych super-żołnierzy z CA:WS, do stworzenia których Karpov użył serum Starka.
/Rysunki nie tylko są dobrze wykonane, ale naprawdę pasują do Bucky'ego. Zwłaszcza ten ostatni, bo ten dupek naprawdę byłby w stanie robić sobie zdjęcia z dziubkiem, bo czemu by nie? Co z tego, że ma na koncie bycie Winter Soldierem i Capem, on może!
/Między Reginą i Rumplem była chemia, niezaprzeczalnie i dlatego dobrze się ich oglądało, ale nie przypominam sobie, by miała ona jakiekolwiek romantyczne podłoże. To już bardziej między Rumplem i Corą, matką Reginy.
S, Brzmi absurdalnie fakt ale nie jest to niemożliwe. W tym świecie wszystko jest możliwe
 Jest, nie da się zaprzeczyć. Czasem zastanawiam się tylko czy to dobrze, czy jednak wręcz przeciwnie.
 B, Ja tam noc do surykatek nie mam ale wole koty. Najbardziej czarne one są takie piękne
 Koty nie są złe, ale jakoś nie natrafiłem na żaden interesujący dokument o nich. Chyba, że o małych kociakach, od dnia ich narodzin, ale do oglądania tego się nie przyznam.
 

1 komentarz:

  1. Najlepszy w komiksach przeciętny w filmach. A akurat bardziej znany jest dziękim filmom.
    To są ci którzy w filmie zostali zabici przez sen dobrze rozumiem?
    A co zabronisz mu?
    Czyli dobrze kojarzyłam. Bo teraz twórcy zrobili im romans i jeszcze było mówione że to od dawna między nimi coś było

    OdpowiedzUsuń