27 grudnia 2016

o.

Od razu jakimś vanem trzeba było im strzelić xd duży, przyciemniane szyby, czego chcieć więcej?
Puszek byłby szczęśliwy z prezentu? A tak to świerszcz jak co dzień :( :p
Chyba tylko ja jestem niższa od Bucky'ego? Baba niczym kawał chłopa! Z taką Sam to by się nie pokazał xD
/Bo ja wiem, patrolu policji, jak zajadą takim vanem pod szkołę albo plac zabaw :P? Ściągnę im z internetu jakiegoś jeepa. Tam może się zmieszczą.
/Nie pokazałby się? Jakby go chwyciła pod ramię i powiedziała "Idziemy, misiu!", to nie miałby chyba zbyt wiele do gadania :P

+ Nie mogę znaleźć dobrej perspektywy :( klik i klik
G: Ależ skarbie, niestety nie da się nie rosnąć. Tata Bucky też wie o tym niestety.
 Taaakkk? To czemu niby tata jest stary, ale tak nie wygląda? A tata Steve to jest jeszcze bardziej stary.
I: Dobrze, trzymam za słowo. A tata Bucky czegoś cię uczy? 
 Próbował nauczyć mnie grać na pianinie, ale nie polubiłem tego. Chciałem udawać, ale tata mówił, że mam tego nie robić. Teraz pokazuje mi, jak grać na gitarze. To już jest lepsze, ale mówił, że będę mógł podrywać na to dziewczyny. Nie chcę, bo dziewczyny są głupie. Ale niech się pani nie obraża, te stare są już mądre.
S: Ale później może się tobą odpowiednio zaopiekowac by nie bolało.. Prawda? A już wiesz kto ma was zagrać? Jesteś zadowolony z aktorów? 
/Znając jego troskę, uderzyłby mnie jeszcze z drugiej strony, żeby ból dobrze się rozłożył. Potem przypomniałby mi, że jestem durniem z upośledzonym instynktem zachowawczym i codziennie narażam się na gorsze rzeczy, a dopiero później pocałowałby, żeby nie bolało. 
/I cóż, nie, nie ogłoszono jeszcze listy potencjalnych aktorów, ale nie mogę się doczekać. 
B: No cóż.. Gdyby tego nie zrobili to nie byłaby waszą księżniczka?
Ale i tak mogę ich skrycie nienawidzić, prawda? Dziecko to nie zabawka, żeby je wyrzucić, jeśli okazuje się być "popsute". To samo zwierze. Ale niektórzy tego nie rozumieją.

1 komentarz:

  1. Oj tam, oj tam xD Co druga gwiazda ma takiego vana i jakoś nie jest o nic podejrzewana xD
    Skoro ona by Sama nazywała "Miśkiem" to on ją powinien "Niedźwiedzicą" czy "Tyranozaurem"? p
    *.* Każda perspektywa jest dobra :D Wąchanie pachy wygrywa :D I widzę, że jednak tatuaż zostawiłaś <3

    G: Bo oni kiedyś dostali taką szczepionkę, która teraz już nie jest dostępna Skarbie. Ale to nic, duża wciąż będziesz ich małą księżniczką.
    I: Jak widać, możesz mieć chłopaka. Ich też może da się na gitarę poderwać. A co powiedziałbyś na perkusje?
    S: Ale jednak pocałowałby, prawda? No właśnie to się liczy. A wcześniejszy dobór aktorów ci odpowiadal? A może masz ciche marzenie kto ma cię zagrać?
    B: Oczywiście, że nie. Tylko starałam się znaleźć jakiś plus?

    OdpowiedzUsuń