27 grudnia 2016

o

Są takie same? My się zdawało że czarny większy :o
Utnij nogi? ;p coś na bank da się zrobić xD
Haha a mogłaby mieć.. Dlaczego to faceci mają mieć większe bicki?
/Są takie same. Niebieski wydaje się mniejszy pewnie przez to, że stoi tyłem. Jakby był mniejszy, Steven nie wcisnąłby się do niego ze swoimi barami :P
/Wiesz ty co? Prędzej lub później będą zjedzone, a czasem to same urywają sobie nogi, ale nie gnębmy ich bardziej, niż jest to konieczne. Kokardki byłby przesadą. Lepiej obsypać je brokatem.
/Tak w sumie, Misty jest wyższa od Bucky'ego, więc spokojnie mogłaby mieć większe bicki. Ale może lepiej nie, wtedy wyszłaby nam jeszcze druga Man-Killer - klik.
G: Ponieważ jeszcze rośniesz i temu co jakiś czas musisz zmieniać protezy. 
 Tata mówi, że nie chce, żebym urosła. Więc jakbym je miała, to bym nie rosła. I tata by się cieszył. Proste. Dziwne, że tata tego nie wie.
I: Przyznaje się że nie potrafie grać w szachy. Nauczysz mnie?
 Jeszcze nie umiem, więc nie nauczę. Ale jak się nauczę, to mogę pokazać jak się gra.
S: Przecież on aż tak bardzo nie minie się w jego prawdzie na ten temat? Oj tam.. Roszpunka też ma piękne wlosy jak on. A patelnia krzywdy ci nie zrobi
 Kto się nie minie? Wydaje mi się, że reżyser nie jest jeszcze znany, a przynajmniej Tony nic o tym nie wiedział. Ale jego tabun speców od PR zadba raczej o to, by cała historia nie była za bardzo przekłamana. Choć i tak pewnie będzie można się z tego uśmiać.
/I wierz mi, że choćby Bucky miał połamać na mnie swoją ulubioną patelnię, zadbałby o to, by mnie zabolało. Tak, żeby "wbić mi nieco rozum do głowy".
B: Ale dlaczego? Ma to po rodzicach 
 Dlaczego? Ponieważ wiem jak szybko zmieniają się jej ulubione kolory i lepiej, by wybrała coś, co nie znudzi się jej za tydzień. Ale dobrze, nie wtrącam się, niech księżniczka wybiera sama.
/I cóż, wiem, że podłapuje od nas wiele zachowań, ale chyba lepsze to, niż żeby miała charakterek po swoich biologicznych dawcach genów? Sam fakt zostawienia jej nie świadczy o nich raczej zbyt dobrze.

1 komentarz:

  1. Od razu jakimś vanem trzeba było im strzelić xd duży, przyciemniane szyby, czego chcieć więcej?
    Puszek byłby szczęśliwy z prezentu? A tak to świerszcz jak co dzień :( :p
    Chyba tylko ja jestem niższa od Bucky'ego?
    Baba niczym kawał chłopa! Z taką Sam to by się nie pokazał xD

    G: Ależ skarbie, niestety nie da się nie rosnąć. Tata Bucky też wie o tym niestety.
    I: Dobrze, trzymam za słowo. A tata Bucky czegoś cię uczy?
    S: Ale później może się tobą odpowiednio zaopiekowac by nie bolało.. Prawda? A już wiesz kto ma was zagrać? Jesteś zadowolony z aktorów?
    B: No cóż.. Gdyby tego nie zrobili to nie byłaby waszą księżniczka?

    OdpowiedzUsuń