27 grudnia 2016

o.

Samochody rozróżniam tak "duży", "mały" i do tego dodaję kolor xD Ale tak, miałam na myśli SUV'a xD i patrz! Szybko odgadłaś o co mi chodzi xD
Od razu skojarzyło mi się z tym: [link] chcesz jakieś wyzwanie z cytatami z Disneya? ;p Ale! Nie będzie żadnego bo widzę, że na dniach chcesz nowe opko dodawać <33333333 Mrówkojady są słodkie xD
/Domyśliłam się po tym, że wielu celebrytów takimi jeździ i niemal zawsze są czarne z przyciemnianymi szybami. A Buniu właśnie takim podjechał pod szkołę :P
/Jeśli podrzuciłabyś konkretne cytaty, bez większego problemu wplotłabym je w fabułę miniaturek. Jeśli miałabym je sama wybierać, to już byłby problem, bo nie wiedziałabym co wybrać. Ale "Madagaskar" jest od DreamWorks :P Nawet w kosmiczne opko można by coś wpleść.
G: Nie rosną bo są po tej szczepionce, ty ani ja ani nikt inny nie dostanie już jej więc my będziemy rosły. 
 Ale nie rosną. Wujek Thor też nie.
I: No, a pokój lepiej mieć samemu! Możesz robić wtedy co będziesz chcieć. No wiesz, każdy rodzic będzie dumny z dziecka, który rozwija swoje pasje i robi to dobrze.
 Dużo lepiej. Nikt mnie nie kopie w nocy, nie przestawia moich rzeczy, mogę robić co chcę... A tata Bucky chyba mocno się rozpycha w łóżku i kopie, tata Steve tak mówi. Ja mam lepiej.
S: Dobra, miał za małe mięśnie? Ale nie bądź już taki skromny!
 Skromność nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli wiem, że w październiku 1943 roku wywijałem jeszcze nogami na scenie, a oni wmawiają ludziom, że heroicznie walczyłem na froncie, to coś tu jest nie tak. Więc jestem naprawdę ciekawy, jak przedstawią bitwę o Nowy Jork. O atomówce pewnie nawet się nie zająkną.
B: Jeszcze tego ze Steve'm nie zrobiliście?
 Nie i nie zamierzamy tracić nerwów na szukanie tych ludzi. Chciałbym im wygarnąć, ale wiem, że wyciąganie tego wątku, psucie nerwów i tracenie na nich czasu nie jest nam do niczego potrzebne, a może nam zaszkodzić. Trzeba myśleć rozsądnie.

1 komentarz:

  1. To, to co podesłałaś to Suvy? Okej zapamiętam xD
    Oj tam to Disneya i DreamWorks i pewnie Pixara xD ale to daj znać kiedy jakiś luz będzie by móc coś podesłać xD


    G: A wujek Tony? Wujek Sam? Ciocia Jane? Twoje koleżanki?
    I: wiesz możesz zaproponować tacie Steve zamiane na jedną noc.
    S: nie możecie żądać wglądu do scenariusza i poprawek do niego? ah, o tym to jak o Czarnobylu- nikt nic nie mówi bo i po co?
    B: w końcu tworzycie rodzinkę, to już wymaga odpowiedzialności.

    OdpowiedzUsuń