27 grudnia 2016

o.

Oj tam, oj tam xD Co druga gwiazda ma takiego vana i jakoś nie jest o nic podejrzewana xD
Skoro ona by Sama nazywała "Miśkiem" to on ją powinien "Niedźwiedzicą" czy "Tyranozaurem"? p
*.* Każda perspektywa jest dobra :D Wąchanie pachy wygrywa :D I widzę, że jednak tatuaż zostawiłaś <3
/Chodzi ci o SUV-a, tak? Czarny van kojarzy mi się z czymś takim - klik. Tym drugim zawsze jeżdżą porywacze w filmach :P
/Może "Mój ty T-Rexiu"? Albo "Mój ty słodki niedźwiadku"? Jakby był bardzo odważny, mógłby zdecydować się na "hipopotamka".
/I nie moja wina, że ten zboczeniec ma fetysz związany z pachą. Ale jak mówiłam - Steve zepsuje mi każde zdjęcie. Każde. Chyba mści się za to co o nim mówiłam :P

+ N wrzuciła na wattpada swoje stare opko o Wdowie i zapowiedź nowego - klik.
G: Bo oni kiedyś dostali taką szczepionkę, która teraz już nie jest dostępna Skarbie. Ale to nic, duża wciąż będziesz ich małą księżniczką.
 Ale nie rosną, bo wyglądają tak samo. Czyli da się nie rosnąć, a pani mówi, że się nie da. Czyli pani kłamie.
I: Jak widać, możesz mieć chłopaka. Ich też może da się na gitarę poderwać. A co powiedziałbyś na perkusje?
 Tata Bucky mówił, że nie kupi mi perkusji, bo wtedy oszaleje. Może ze wszczęcia, nie wiem. I nie, chłopaka też nie chcę. Wtedy musiałbym dzielić z nim pokój i łóżko też. 
S: Ale jednak pocałowałby, prawda? No właśnie to się liczy. A wcześniejszy dobór aktorów ci odpowiadal? A może masz ciche marzenie kto ma cię zagrać?
 Moim największym marzeniem w tej dziedzinie jest to, by nikt już mnie nie grał. Nie lubię oglądać takich filmów, zawsze mają w sobie jakieś zakłamania czy przeinaczenia, a wszyscy wokół wymagają, że będę się uśmiechał i chwalił każdy aspekt tych tworów. W poprzednich filmach denerwowało mnie jeszcze to, jak zmarginalizowana została rola innych, a jak wyolbrzymiona rola Kapitan Ameryki, któremu przypisywano zasługi innych. Nie popieram takich akcji.
 
B: Oczywiście, że nie. Tylko starałam się znaleźć jakiś plus?
 To moje dziecko i kocham ją jaka diabli, jednak nie potrafię sprawić, żeby zapomniała o tym, że biologiczni rodzice jej nie chcieli, bo była inna. Dziecko ponoć nie pamięta rzeczy sprzed któregoś tam roku życia, ale to jej się utrwaliło. Dlatego chciałbym kiedyś spotkać tych ludzi tylko po to, by skopać im tyłki. 

1 komentarz:

  1. Samochody rozróżniam tak "duży", "mały" i do tego dodaję kolor xD Ale tak, miałam na myśli SUV'a xD i patrz! Szybko odgadłaś o co mi chodzi xD
    Od razu skojarzyło mi się z tym: https://www.youtube.com/watch?v=SZ7MHlP0Wcc chcesz jakieś wyzwanie z cytatami z Disneya? ;p Ale! Nie będzie żadnego bo widzę, że na dniach chcesz nowe opko dodawać <33333333 Mrówkojady są słodkie xD


    G: Nie rosną bo są po tej szczepionce, ty ani ja ani nikt inny nie dostanie już jej więc my będziemy rosły.
    I: No, a pokój lepiej mieć samemu! Możesz robić wtedy co będziesz chcieć. No wiesz, każdy rodzic będzie dumny z dziecka, który rozwija swoje pasje i robi to dobrze.
    S: Dobra, miał za małe mięśnie? Ale nie bądź już taki skromny!
    B: Jeszcze tego ze Steve'm nie zrobiliście?

    OdpowiedzUsuń