14 grudnia 2016

o.

Oj tam, to by było tylko takie "patrz co mogłeś mieć" xD na zasadzie, że z kimś innym oczywiście xD Ale gdyby Tony'emu przyszło się hajtać, to chyba od wszystkich by coś takiego dostał xD
Dobrze, złamiesz nam serca x razy, za seks Ci wybaczę xD W sensie ich! ;p
Nie było mnie w 2015, ale niech będzie Friday xD
/Za fotki od Natashy czy Wandy zdecydowanie by się nie obraził :P Choć kot go tam wie, Stark ma taki przebieg, że naprawdę nie zdziwiłabym się, gdyby grał w dwóch drużynach. Wtedy na nikogo by się pewnie nie obraził.
/Nie planowałam tam niczego 18+. Raczej będzie to coś na zasadzie poprzedniej miniaturki, gdzie posunęli się jedynie do chwycenia za ręce i pocałunku po pijaku. Co za dużo seksów, to niezdrowo.
/Jarvisa (wtedy funkcjonował jeszcze ask z IM) też nie było, chodziło mi raczej o cofaniu się do pewnego etapu fabuły, podczas którego nie było żadnego rozłamu na strony, kilku spojrzeń na tę samą sprawę. Było tylko, że Ultron jest fu, jakiś gość włamał się do bazy Avengers, a Steve i Sam uganiają się za Bucky'm.
S: Może można by było je jakoś odtruć. 
 Mam magistra z elektrotechniki, nie z... tej dziedziny nauki, która zajmuje się eksperymentowaniem na mrówkach. To biologia? Poza tym, jestem Ant-Man. Kiepsko wyglądałoby eksperymentowanie na mrówkach.
S: Serio? Aż taki perfekcjonista z Ciebie? Przecież to są niemalże idealne do orgazmu obrazki.
 Nie chodzi o perfekcje. Po prostu zawsze coś mi się nie spodoba, coś muszę poprawić, coś przesunąć... To po prostu nie hobby dla mnie.
 B: Więcej życia

1 komentarz:

  1. No mając by fotkę Wandy Vision by się obraził? ;p Jak wygląda Vision bez ubrania? :D
    Fakt, nie szalejmy, jeszcze ich rozstrzelają za bycie homo :(
    Wgl dlaczego nie było pożegnania Jarvisa? Powinnyśmy mu zrobić stypę :(


    S: Ale wtedy jak je odtrujesz to zrobisz im dobrze?
    S: Może to jest te, jak to się zwało. Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne?
    B: Czego się można było spodziewać

    OdpowiedzUsuń