14 grudnia 2016

o.

Najważniejsze by i Steve i Bucky nie narzekali, plus pewnie Steve oddałby to ile ten członek (piszę po 22) wielbi, jak go widzi.. Więc zachwyty i zazdroszczenie też by pewnie było xD
Obiecuję, że tam nie poszaleje xD
Mam je za coś więcej niż na papier toaletowy xD
/Jak go widzi, mówisz? Już widzę te kolory amerykańskiej flagi, cylinderek jak u Lincolna, te majestatyczne cienie i uwypuklenia... I założę się, że Steven miałby cały kajecik rysunków tego typu, schowany głęboko pod poduszką, coby Bucky czasem go nie znalazł i nie dowiedział się, co chodzi mu po głowie. Tylko, że Bucky go znajdzie. A Stevie zdziwi się, jak wróci do domu...
/Mamy dużo czasu, rozłożymy to może najpierw na weekendy, później na tygodnie, i damy radę. A co do Jarvisa - chodzi ci o Edwina Jarvisa czy SI Starka?
/Ale tylko pomyśl jakie to by było funkcjonalne! Miałabyś co czytać, jeśli zapomniałabyś telefonu :P
S: Aaa nie masz romansu z Hope? Kto był Anthonym I czy to na cześć Starka?
/Anthony I był bohaterem, który oddał swoje życie, by ratować mnie i świat. Znaczy, był latającą mrówką, której Pym założył siodło. Nazwałem go Anthony. Żeby zdenerwować Pyma, bo on nie cierpi Starków.
/No i Hope i ja? Że my razem... tego? Nie, nie, w życiu. Znaczy... Nie, żebym oponował, ale my nie... No nie. Bzdura.
S: O, czyjego autorstwa lubisz?
 Thierry Le Goues, Andreas Bitesnich,  Horst P. Horst czy Malcolm Pasley. Ich akty nie ograniczają się tylko do pokazania nagiego ciała, mają w sobie coś głębszego. Choć wciąż nie jest to sztuka dla mnie.
B: Księżniczka siadła na grochu?

1 komentarz:

  1. Ale teraz chodzi o Bucky'ego w cylinderze czy o jego część ciała w cylinderku? :o teraz to mam zagwózdkę xd ale Steve byłby zdolny wszystko narysować xD
    I zejdzie na zawał serca bo Bucky spełniający jego najskrytsze fantazje to za wiele! :o ale potem się ocknie bo przecież nie może nie skorzystać xD a później te jego wyrzuty sumienia xD
    W sumie myślałam o SI ale Edwin też byłby spoko xD


    S: O Boże! Od kiedy!
    S: No nie są takie złe. Ale ja w tym świecie się urodziłam temu mnie pewne rzeczy nie gorszą co może być smutne. A jaka sztuka jest dla ciebie?
    B: Zaproponowalabym masaż ale nie wiem czy nie szkoda mi ręki

    OdpowiedzUsuń