13 grudnia 2016

o.

Domyślam się, że Steve ma kilkanaście kolekcji z tą częścią Bucky'ego ;D Także mógłby go czymś zaskoczyć i wydać coś nowego xD
Haha femStucky nie zachęca tak bardzo jak wojenne, ale ja przyjmę Stucky w każdym wydaniu Twoim, wiec wszystko zależy od Ciebie ;D Bo zaraz zaś będę miała wrażenie, że coś wymuszam ;o
Dziękuję! Może ktoś coś dla siebie znajdzie ;D A Twoje Stucky na papierze? mmmm xD
/Zajmował się tyłem tak długo, że nadszedł najwyższy czas, by zająć się i przodem? Choć tych szkiców to już zdecydowanie nie można by oglądać publicznie. I o ile przy pośladach mogłyby pojawić się komentarze "Hej, mój tyłek jest mniejszy!", to w tym przypadku byłoby zapewne wręcz odwrotnie.
/Po to w zakładce "Postać tygodnia" można proponować postaci lub tematykę, jaką ktoś chciałby zobaczyć, żebym wiedziała co organizować. Więc wypisuj co zechcesz.
/Nie wnikam w to, co będziesz robić z moimi tekstami, więc możesz wydrukować je sobie nawet na papierze toaletowym :P
S: Macie mrówkę wielkości psa? Jak się wabi?
 Wypadek przy pracy. Wabi się Anthony II, Maggie chciała mnie za to zabić i twierdziła, że normalny ojciec kupiłby dziecku chomika. Ale ja taki nie jestem.
S: Ale jesteś artystą, potraktuj to tak. [link]
 Zobaczyłem to, co spodziewałem się zobaczyć. I wciąż twierdzę, że to nie jest... sztuka dla mnie. Nie popieram zbytniego rozbierania się, jeśli nie jest to konieczne. A sesja do takiego kalendarza nie powinna raczej tego wymagać. Są akty, które zachwycają, nie przeczę. Ale tym daleko do nich.
B: Cały czas jesteś wygrany Misiu.
 A przestań, humor mi się już popsuł. 

1 komentarz:

  1. Najważniejsze by i Steve i Bucky nie narzekali, plus pewnie Steve oddałby to ile ten członek (piszę po 22) wielbi, jak go widzi.. Więc zachwyty i zazdroszczenie też by pewnie było xD
    Obiecuję, że tam nie poszaleje xD
    Mam je za coś więcej niż na papier toaletowy xD


    S: Aaa nie masz romansu z Hope? Kto był Anthonym I czy to na cześć Starka?
    S: O, czyjego autorstwa lubisz?
    B: Księżniczka siadła na grochu?

    OdpowiedzUsuń