13 grudnia 2016

o.

I on ma je naturalne! Wyklepane odpowiednio przez Stevea xD może nas Kim jeszcze czymś zaskoczy xD
Em no jak dostał tego kopa czy dwa to umarł? No ale często jest taki jakby schemat postaci, która chce dobrze a wychodzi źle xD albo mięśnie za nią myślą xD
/Co prawda, to prawda. Steve wszystko ma z probówki, ale za to Bucky jest all natural, to wszystko geny po mamie. I jego piękna natura to kanon - klik, klik czy klik!
/A kto powiedział, że to jego chcę zabijać? Żeby skrzywdzić Steve'a, trzeba skrzywdzić kogoś innego. No, ale my nie o tym. Steve mi podpadł w CA:CW, więc będzie miał za swoje, ot co. Ze mną się nie zadziera, bo to ja tu jestem ręką boga.
S: Załączaj internety! Idziemy nagrzeszyć oczyma i nie ma odmowy! Love Magazine instagram w google i eja.
 To ja jednak odmówię. Po tym zakazie odmowy jakoś zacząłem obawiać się tego, co miałbym zobaczyć. 
B: Możesz się śmiać bądź wydzierać jak niedźwiedź nadeptujący na tony szyszek.
 Ale mi nie jest do śmiechu. Krzyczeć też mi się nie chce. Więc?

2 komentarze:

  1. Powinien powstać poemat na temat jego pośladków! Steve zamień się w pisarza! To tak nie może zostać xd
    Zabij Carter xd jej miejsce zajmie Bucky <3 i będzie Stucky foreva xd
    Ale nie mówmy o zakończeniu co wtedy będzie :(

    S: Hope z córką się polubili?
    S: Nie bądź taki trzęsiportki! To będzie wiesz, duchowe.. W końcu to kalendarz adwentowy i nie nie musisz być wierzący.
    B: Pieprzyć. Rób co chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N.
      Nie wiem jak u Ciebie z lubieniem lgbt, ale moje kumeple wraz z ich kumeplą założyły portal, gdzie można zakupić książki lgbt jak na razie są tylko ich powieści, które gorąco polecam ;D W sensie są w formie papierowej ;) A jak nie - to nic nie szkodzi. Byłoby mi miło gdybyś podesłała posta znajomym, którzy chcieliby wydać jakąś książkę bądź zakupić: https://shikattales.wordpress.com/2016/12/12/book-self-rusza/ zerknij na linka, dowiesz się więcej <3

      Usuń