13 grudnia 2016

o.

Powinien powstać poemat na temat jego pośladków! Steve zamień się w pisarza! To tak nie może zostać xd
Zabij Carter xd jej miejsce zajmie Bucky <3 i będzie Stucky foreva xd
Ale nie mówmy o zakończeniu co wtedy będzie :(

Nie wiem jak u Ciebie z lubieniem lgbt, ale moje kumeple wraz z ich kumeplą założyły portal, gdzie można zakupić książki lgbt jak na razie są tylko ich powieści, które gorąco polecam ;D W sensie są w formie papierowej ;) A jak nie - to nic nie szkodzi. Byłoby mi miło gdybyś podesłała posta znajomym, którzy chcieliby wydać jakąś książkę bądź zakupić: [link] zerknij na linka, dowiesz się więcej <3
/Obraz wyraża czasem więcej niż tysiąc słów, więc Steve nie musi zostawać pisarzem, wystarczy, że dobrze będzie operował ołówkiem ;P
/Zdecydowanie nie zamierzam zabijać Sharon, ani robić Stucky foreva. Mogę robić tygodnie czy weekendy tematyczne Stucky w jakim wydaniu sobie tylko zażyczycie, ale nie mieszajmy w głównej fabule, bo później bym się z tego nie wyplątała. Chcesz weekend fem!Stucky? Nie ma problemu. Weekend z wojennym Stucky? Też nie. Wszystko się da.

/Cóż, osobiście nie znam nikogo interesującego się tą tematyką, ani planującego coś wydać, a sama nie przepadam za książkami zawierającymi w sobie wątki romansowe, ale poodrzucam link w kilka miejsc :)
S: Hope z córką się polubili? 
 Cassie zna Hope, poznały się w zeszłym roku, po akcji z Crossem. Hope jak nikt inny doradzać jej w zajmowaniu się zmutowaną mrówką wielkości średniego psa. Cass za nic nie pozwoliła jej nam zmniejszyć. Byłoby super, gdyby nie trzeba zabierać jej do weterynarza.
S: Nie bądź taki trzęsiportki! To będzie wiesz, duchowe.. W końcu to kalendarz adwentowy i nie nie musisz być wierzący. 
 Powiem więc, że jestem wierzący, a kalendarz adwentowy z udziałem modelek obraża moją chrześcijańską... Nie, to nie przejdzie. Nie umiem kłamać, a w kościele ostatni raz byłem w 1934. Jednak nie zmienia to tego, że zdecydowanie nie jestem fanem większości masowych, często zbyt roznegliżowanych sesji z udziałem kobiet.
 B: Pieprzyć. Rób co chcesz
 Wygrałem.

1 komentarz:

  1. Domyślam się, że Steve ma kilkanaście kolekcji z tą częścią Bucky'ego ;D Także mógłby go czymś zaskoczyć i wydać coś nowego xD
    Haha femStucky nie zachęca tak bardzo jak wojenne, ale ja przyjmę Stucky w każdym wydaniu Twoim, wiec wszystko zależy od Ciebie ;D Bo zaraz zaś będę miała wrażenie, że coś wymuszam ;o
    Dziękuję! Może ktoś coś dla siebie znajdzie ;D A Twoje Stucky na papierze? mmmm xD

    S: Macie mrówkę wielkości psa? Jak się wabi?
    S: Ale jesteś artystą, potraktuj to tak. https://www.instagram.com/explore/tags/loveadvent/
    B: Cały czas jesteś wygrany Misiu.

    OdpowiedzUsuń