13 grudnia 2016

o.


Tak, ten Bucky da radę, ale zobacz Kim dla Love Magazine na instagramie w kalendarzu adwentowym xD
Może Steve to typ depresjonisty, który o wszystko się obwinia i uwielbia mieć czarne chmury nad głową? Może on potrzebuje pocieszenia, które postawi go odpowiednio xD 
/A tam, Bucky wyciągnąłby ciężkie działa (tego typu) i internety byłby jego. W odróżnieniu do Kim, on ma jeszcze co ujawniać :P
/Steve może i ma zapędy do tej choroby, ale to nie wyklucza bycia bucem. Dostatnie kopa albo dwa i może zmądrzeje.
S: Eee nie to miałam na myśli. Która modelka podobała ci się w Love Magazine w kalendarzu adwentowym?
 Przepraszam, ale która modelka podobała mi się w czym i gdzie? Nie wiem czy powinienem wstydzić się z tego powodu, ale nie bardzo wiem o czym mówisz.
B: To je pokaż!
 Jak niby? Mam narysować obrazek wyrażający moje emocje? Czy mam się rozszlochać, żaląc się na ten zły świat? Wiesz mi, nie chcesz wiedzieć jak płaczę. To nie jest piękny widok.

1 komentarz:

  1. I on ma je naturalne! Wyklepane odpowiednio przez Stevea xD może nas Kim jeszcze czymś zaskoczy xD
    Em no jak dostał tego kopa czy dwa to umarł? No ale często jest taki jakby schemat postaci, która chce dobrze a wychodzi źle xD albo mięśnie za nią myślą xD


    S: Załączaj internety! Idziemy nagrzeszyć oczyma i nie ma odmowy! Love Magazine instagram w google i eja.
    B: Możesz się śmiać bądź wydzierać jak niedźwiedź nadeptujący na tony szyszek.

    OdpowiedzUsuń