18 marca 2015

Ana Morgan

Natasha: Twój największy wróg?
Sam: Co robiłeś zanim rozpocząłeś służbę?
Jamie: Pamiętasz, czy przed wybuchem wojny byłeś zakochany/ miałeś dziewczynę. I nie posądzę Cię o seksizm :P
Natasha:
Ciężko wybrać, jest ich dosyć sporo. Hydra. Yelena... nie lubię naśladownictwa,
Sam:
Jako dzieciak hodowałem i trenowałem gołębie. Miałem największy gołębnik w Harlemie... A tak poważnie, po tym jak moja matka została zastrzelona zostałem wolontariuszem i sporo udzielałem się charytatywnie.
Bucky:
Mam obawę, że teraz nadejdzie czas na homofobię.
Była taka jedna; pierwsza dziewczyna, która zgodziła się ze mną zatańczyć, a później gdzieś zabrać. Była też pierwszą dziewczyną, którą pocałowałem. Nazywała się Gail Richards, a jej ojciec uważał, że nie jestem dla niej dobrym towarzystwem.
Później zdarzyło mi się zadurzyć raz jeszcze, ale to nie miało szans się udać.

1 komentarz:

  1. Sam bardzo mi przykro :(
    Natasha zgadzam się z Tobą ;) Kopiowanie jest okropne :D
    Jamie: Dlaczego nie miało szans wypalić?

    OdpowiedzUsuń