20 kwietnia 2015

Ana Morgan

A teraz kompletnie inne pytanie dla wszystkich (N ty też) jaki byście sobie zrobili tatuaż i nie uznaję odpowiedzi, że byście sobie nie zrobili. Gdzie on by się znajdował i czy miałby jakieś głębsze znaczenie?
N: Posiadam i więcej nie potrzebuję :P

Sam:
Nie wszystkie tatuaże były w wojsku mile widziane, więc żadnego nie mam, ale gdybym chciał sobie jakiś zrobić to byłoby to zapewne coś związanego z moim oddziałem. Pewnie gdzieś na ramieniu, nic szalonego.
Clint:
Co to by było? Nie wiem, pewnie coś związanego z łucznictwem, jest dużo wariantów. Pewnie gdzieś na plecach albo ramionach. Zapewne by coś znaczył, bo nie widzę sensu oszpecania takiego ciała z byle powodu. 
Yelena:
Jeden już mam i nie widzę potrzeby robienia kolejnych. Jest na karku i coś dla mnie znaczy.
Bucky:
Nie zrobiłbym.

2 komentarze:

  1. Jamie czy ty chociaż raz w życiu możesz odpowiedzieć tak jak inni i mnie nie denerwować? Panie Zimowy Żołnierzu od czasu istnienia bloga jesteś na nie, we wszystkim. Czasem trochę luzu przyda się każdemu, nawet komuś takiemu jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Clint idealny tatuaż dla ciebie? http://zszywka.pl/p/--10431058.html

    OdpowiedzUsuń