17 kwietnia 2015

Ana Morgan

[Clint] A nie boisz się, że pewnego pięknego dnia odwrócisz sią, a ona wbije ci nóż w plecy (niekoniecznie taki przysłowiowy)? Masz do niej pełne zaufanie? I broń Boże nie żeń się z nią!
Wow! Stała się magiczna rzecz! Dodałam komentarz i Jamie się odezwał!
A tak na poważnie, to dlaczego nie zaproponujesz? Chyba "Jamie" jest lepsze od takiego "Yasha" czy "Vanie"? Choć swoją drogą imię Aleksy bardzo mi się podoba :D Mały Aluś, Aleczek... Jamie pamiętasz, jak chciałam ci wymyślić nowy pseudonim? :3 Chyba mam pomysł!
N: Ze wstydem przyznaję, że zwyczajnie zapomniałam o Bucky'm i musiałam edytować :P
I Aleksiej, nie Aleksy, to jednak trochę różnica ;)

Clint:
Już dano nauczyłem się, że nikomu nie należy w pełni ufać.Ryzyko zawodowe. Zawsze trzeba być gotowym, że ktoś, kogo uważało się za przyjaciela wbije ci nóż w plecy. Przysłowiowy lub nie.
Bucky:
Yelena to Rosjanka i myśli zapewne, że i ja nim jestemt, więc logiczne, że proponuje właśnie rosyjskie imiona, prawda?
Niech mówi chociaż jedno z nas, I już wolę Yashę od cholernego Jamiego.

1 komentarz:

  1. Tak wiem, Aleksy to spolszczona wersja imienia Aleksiej i to ta pierwsze właśnie bardziej mi się podoba, z kolei polskim odpowiednikiem jest Aleksieja (więc sama rozumiesz dlaczego użyłam formy spolszczonej). To tak w ramach ciekawostki. Można jeszcze użyć odpowiednika greckiego Aleksis ^^

    Clint mądry facet z ciebie, a tutaj nie wliczając Sama trudno o takich (piję do Jamie'go, wybacz N).

    Chcesz mi zaleźć za skórę, Jamie? Nie radziłabym. Wiesz, że pisząc, że "Jamie" ci się nie podoba jeszcze bardziej mnie nakręcasz, Buchanan?

    OdpowiedzUsuń