17 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

N, o to prawda, lepsze niż maska. Gdzie taki lód na porost włosów na głowie i usunięcie z reszty ciała produkują, chętnie bym takie cudo zakupiła :D
James, a gdybyś takie dwudziestominutowe drzemki robił częściej? Próbowałeś?
Jak się zabrać? Nie na siłę na pewno. Myślę, że to może przyjść samo.
To czego chcesz musisz właśnie odnaleźć.
N: Zapytam na Trash Party, oni wiedzą wszystko! Serio, depilację też poruszali. C
Co ja robię ze swoim życiem :P?

Bucky:
Nie mogę spać dłużej, bo daje to taki sam efekt, a ja nie chcę tych wspomnień. Większość z nich to Lewiatan, KGB czy Hydra, więc to raczej zrozumiałe. 
Śpię po dwadzieścia minut raz na kilka dni i to mi wystarcza. 
Nie wiem gdzie szukać, więc raczej nieprędko to nastąpi.

1 komentarz:

  1. N, zapytaj koniecznie! Taki twór dla baby to jak zbawienie :D

    James, 20 min na kilka dni? I wystarcza? Ja pierdziu, też tak chcę. Ale jakoś ci nie wierzę. Pewnie ledwo ciągniesz, a już tu coś tam wspominałeś o energetykach i litrach kawy. Współczuję twojej pikawie, musi mieć z tobą ciężko. Mam nadzieję, że innych używek nie stosujesz.
    Nie stosujesz, prawda?
    Może odpowiedź przyjdzie samoistnie, bez większych starań. Może pewnego dnia otworzysz oczy i będziesz znał odpowiedź na każde pytanie i będziesz miał w końcu swój życiowy cel. Może w końcu zechcesz żyć, a nie tylko istnieć. Kto wie.

    OdpowiedzUsuń