13 kwietnia 2015

Ana Morgan

#1 N wcale nie przeszkadzałoby mi, gdyby Clint został na stałe ;)
Clint więc jaka była twoja była? (dziwne połączenie słów :3) 
#2 Clint pamiętasz swoich rodziców? Jacy byli? W jaki sposób odeszli z tego świata? Jaką stanowiliście rodzinę? Jaki był twój brat? Tęsknisz za nimi?
N: Wydawało mi się, że Clint mógłby wskoczyć chwilowo na miejsce Sama, bo zrobiłby się tłok (a Bucky'ego nie wywalę, choć chwilowo sama mam go dosyć :P), ale skoro znowu jestem
w mniejszości to niech na jakiś czas zostaną obaj.
I mam problem, bo w komiksach żoną Clinta była Bobby Morse, a w MCU jest ona byłą Huntera, więc wstawiłam na jej miejsce Kate Bishop aka. Hawkeye ^^
ps. Zapytałam u ciebie raz jeszcze

Clint:
Zginęli w wypadku samochodowym, gdy miałem 12 lat.
Pamiętam i nie przepadam za tym okresem życia, więc nie będę smucić. Barney i ja świetnie się dogadywaliśmy, ale ja miałem dosyć takiego życia, a on za bardzo w nie wsiąkł.
A Kate. Kate była boska, strzelała z łuku i potrafiła skopać mi tyłek. Rządziła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz