31 maja 2015

Ana Morgan

Obaj są świetni, naprawdę trudno wybrać tylko jednego :D
Wygląda dość dziwnie, nie wiem czy bym go poznała, gdybym nie wiedziała, że to on.
Jakoś efekt szafy trzydrzwiowej nigdy mi do niego nie pasował i miałam rację ^^
A co do jego twarzy to zawsze przypominał mi królika :P
O tak, Birdbros rządzą :P
 
Moim zdaniem to nawet niepotrzebnie dorabiali mu te mięśnie w CGI. Gdyby Bucky był nie tylko niższy, ale i "drobniejszy" (ciężko użyć tego określenia w tym przypadku) od Capa- tak jak w oryginalne, to ich walki wyglądałby jeszcze lepiej. 
Biedactwa :P
Nie chodziło mi o twoją osobę, lecz o ciszę, którą ty zapewne spowodowałeś. Ale poniekąd się z tobą zgodzę, w końcu byłeś nieprzewidywalny (bez urazy).
Tak myślałam. A kiedy przypomnisz sobie coś dobrego to przypadkiem... hm no wiesz... a z resztą nie ważne.
A o czym miałem z nim niby rozmawiać? I przykro mi, ale raczej ciężko, bym był wtedy przewidywalny. Póki niczego nie pamiętałem, było ok. Problemy zaczynały się dopiero, gdy coś zaczynało mi się przypominać.
Nie, nie bardzo wiem.

1 komentarz:

  1. Szkoda tylko, że w polskim tłumaczeniu "Hawkeye" to "Sokole Oko", a "Falcon" to "Sokół", jakby nie mogli "Hawkeye" przetłumaczyć jak "Jastrzębie Oko" lub w ogóle pozostawić w oryginale. Dobrze, że Iron Mana i Avengers zostawili w spokoju, bo dziwnie by to brzmiało ^^ Do kina chodzilibyśmy na "Mścicieli" i "Człowieka z żelaza" :D
    Ja właśnie też tego nie rozumiem. Kiedy zobaczyłam Stana w takiej postaci to zachwytu we mnie nie wzbudziło i moim zdaniem również nie było konieczne. Ale teraz taka moda aktor musi być umięśniony, żeby zachwycić damską publiczność, jakby kobiety tylko po to chodziły do kin :P Dobrze, że panu Hiddlestonowi nie kazali nabrać masy. Jak dobrze pamiętam to do roli Lokiego musiał jeszcze schudnąć :D

    Wisz co mnie najbardziej w dobie denerwuje? Że zamiast odpowiadać jak człowiek to ty wciąż atakujesz. Ale rozumiem i się nie czepiam. Nie bij.
    Nie wiem jak to wyrazić. No bo kiedy przypominasz sobie te złe rzeczy nie jest wesoło, a kiedy przypominasz sobie te dobre to jesteś jakiś spokojniejszy, czy to boli jeszcze bardziej?

    OdpowiedzUsuń