13 maja 2015

Ana Morgan

Serio? Pietro? Dobij mnie błagam!
Dziwne. Ja za to czytałam, że pan Aaron spisał się nawet nieźle w swojej roli i cytuję "wyglądał lepiej wizualnie w akcji". Ja tej części X-menów nie oglądałam. Właściwie oglądałam tylko jedną i nie przypadki mi do gustu. O ile wiem to postać Quciksilvera jest tam o wiele młodsza. Tak wywnioskowałam czytając niektóre wypowiedzi. I o dziwo w Wandzie nic nie było wspomniane, tylko fakt że miał niezłą chemię z Clintem ^^ Ja ocenię jak obejrzę cały film, już w piątek mam nadzieję :D W każdym razie po zwiastunie zapowiadał się dość obiecująco. Cóż są gusta i guściki, więc każdemu podoba się co innego :D
O ile dobrze pamiętam to w ostatnim zwiastunie był nazwany jako Quciksilver, więc nie mam pojęcia, jak to z nimi jest.
Miała być "mała Natasha", ale zdrajca okazał się Nathanielem :P
Bardzo możliwe, oglądałam tylko pierwszy i trzeci zwiastun, ale nie przypominam sobie by w filmie padło takie określenie.
Wanda nie pojawiła się (jeszcze) w X Menach, ale w wersji rozszerzonej matka Petera mówi do jego młodszej siostry (najpewniej Polaris), że ma nie przeszkadzać bratu i iść do starszej siostry. Czyli Wanda gdzieś tam jest.
Scena Quciksilvera z X Menów jest przeprzeprzegenialna i (moim zdaniem) nic jej nie przebije, a w nowym filmie będzie wymiatał :P Jeżeli nie widziałaś filmu to polecam obejrzeć samą scenę Petera- klik
Pietro z AoU wydaje się być wolniejszy (Peter osiąga prędkość Mach 4 czyli ok. 1,5 km/h) i w przeciwieństwie do Petera się męczy, więc nie miałby z nim szans ^^
Clint nie jesteś idiotą, ale miękkie serce masz, a to czasami zła cecha, wiem po sobie. Tacy ludzie zbyt często w tyłek obrywają za kogoś niestety, więc wiem jak się czujesz.
Mam miękkie serce i tendencję do przygarniania nawróconych na dobrą stronę, ale mam też twardy tyłek. Oberwałem już nie raz, swoje na sumieniu mam i znam własne winy, ale nie załamuję się, bo trzeba iść dalej.

1 komentarz:

  1. N ja to się teraz zaczynam martwić o Civil War :( Naładowali tam tylu bohaterów, że dla Capa pewnie czasu braknie. Jedyna nadzieja w braciach Russo, żeby stworzyli hit pokroju CA:WS albo i jeszcze lepszy.
    A wiesz czego się boję najbardziej? Że połączą Natashę z Bucky'm! Chyba bym tego nie przeżyła :(

    OdpowiedzUsuń