18 maja 2015

Astrid Löfgren

N, ty to potrafisz podnieść człowieka na duchu! Zgadzam się jednak. Mam coś jak łezkę w oku po tym filmiku. A co w końcu wybrali, bo ja jakaś niedoinformowana albo tylko ty to wiesz :)
Tak, wiem, z N jest okropny człowiek.
CA:WS, nie CA:CW :) Tak miał zaczynać się Winter Soldier, ale odeszli od tego na rzecz sceny z joggingiem.
Peggy, pewnie kobietom jest o wiele trudniej w wojsku, czyż nie? Już sobie wyobrażam, co musiałaś wysłuchiwać z ust facetów. Czy może się mylę?
Pielęgniarka ze względu na jakieś rodzinne tradycje, czy to po prostu zawód "na czasie", że tak powiem?
Nie ma co się wstydzić, ale rozumiem, że to zbyt intymne.
Większość nadal sądzi, że miejsce kobiety jest wśród garnków i pieluch, więc nie, nie mylisz. Pielęgniarki są jeszcze tolerowanej, ale cała reszta jest dla nich widocznie zbyt trudna do przełknięcia.
Chciałam pomagać a to była ku temu droga. Potem zaczęło do mnie jednak docierać, że moje miejsce jest gdzie indziej.
James, aż tak je uwielbiasz? A co by było, gdybyś musiał całe życie (no, może większość, nie całe) spędzić w zimnych warunkach? Wyobrażasz sobie takie coś?
Pewnie nie ty jeden...
Jestem przyzwyczajony do zimna czy wilgoci i mogę je znosić przez dłuższy czas, ale nie oznacza to, że kiedykolwiek je polubię. Oszalałbym, gdybym musiał spędzić resztę życia- albo jego większość- w takich warunkach, bo to zupełnie nie dla mnie i najlepiej funkcjonuje mi się w słońcu, w cieple i wśród ludzi, więc tak chcę je przeżyć.
Wiem, że Zola będzie pod ochroną, ale sama świadomość tego, że będzie w celi bez okien i nie położy już na nikim łap jest pocieszająca.

1 komentarz:

  1. N, Astrid na kacu tak wiele rozumie :D teraz już ogarniam, dziękuję.

    Peggy, a chciałabyś w przyszłości zamienić wojsko na sterty pieluch i niekończące się góry garow?

    Bucky, a jakieś plany awaryjne macie, gdyby coś poszło nie tak? To raczej jedna z trudniejszych misji

    OdpowiedzUsuń