17 maja 2015

Blue Greyme

Peggy: chciałam zadać ci jakieś mądre pytanie ale chwilowo nie mam pomysłu więc po prostu się przywitam :>
 Dobre maniery to zawsze podstawa.
Bucky: to ja chyba o te lateksy nie bede wypytywac.
Skoro konczysz 23 lata, to ile ma Steve? Czy mi sie tylko wydaje czy rośnie z niego stary kawaler? :D
Potrafisz wymienić 3 rzeczy (poza Twoim łóżkiem, bo to juz wiem :D) i 3 osoby za którymi najbardziej tęsknisz?
Steve jest ode mnie cztery lata starszy, i za kilka miesięcy skończy dwadzieścia siedem lat. Na wojnie nie bardzo myśli się o małżeństwie, więc nie aż taki stary. 
Poza łóżkiem? Będzie ciężko. Za moimi książkami, za normalnym jedzeniem- ma świetnie gotowała, za ciepłem i nawet za głupimi dokami, bo wszystko jest lepsze od okopów. Tęsknię za moją za moją rodziną i tak, za zrzędzącym dziadkiem też, bo z nikim nie dało się lepiej sprzeczać o najmniejszy drobiazg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz