17 maja 2015

Ana Morgan

Już mam dość N -_- To cholerne męczące i nudne, oczy same mi się zamykają.
A co powiesz na takiego Howarda?
http://31.media.tumblr.com/5e0b1c12988a5bd24b218f044cc29df8/tumblr_nkwu2fOrj81siubc3o3_250.gif
lub takiego http://38.media.tumblr.com/2360c6ae7334031dec31e72be3a44c26/tumblr_ngvbfe8qdz1u0z8ino2_r2_500.gif
ewentualnie http://33.media.tumblr.com/3605b7fc70c7d14d40b4d318a8741841/tumblr_n4gqaxLnor1r3v749o1_r1_500.gif
Stwierdzam, że Howard bez wąsów traci urok :/
666 powiadasz? Podobno nic nie jest przypadkowe ;)
On tak może aż do przysłowiowego porzygania. Jak się na coś uweźmie to nie ma przebacz- gdy miał fazę to potrafił używać "damm it" jako przecinka w niemal każdym zdaniu, więc się przygotuj.

A gify z Devil's Double? Np. klik, klik, klik, klik, klik, klik, klik, klik i klik
Jest wąsik i nawet bródka.
Peggy pierwsza rzecz, którą zrobisz po zakończeniu wojny. 
Chciałabym zamieszkać w Nowym Jorku. Może wybrałabym się Coney Island, o którym lubi mówić kapitan Rogers.
  
Nie przepraszaj. Mój tata był wojskowym, więc do końca cywilna nie jestem. Sama bym się za to zabrała, gdyby nie moje pieprzone zdrowie.
Co ostatnio zabawnego wydarzyło się w twoim życiu? (pomijając fakt, że jesteś na wojnie, to musi się dziać coś zabawnego, prawda?)
Cóż, mój także, ale to chyba niczego nie zmienia.
Zależy, zabawnego dla mnie czy dla innych? Zdarza mi się całkiem przypadkiem robić rzeczy, które dostarczają rozrywki innym- powiedzieć coś zupełnie nie na miejscu czy przypadkowo podpalić nogawkę o ognisko. A od kiedy dotarły do nas komiksy o przygodach Wyjącego Komanda to w ogóle jest bajecznie. Ten, kto je wymyślał chyba mnie nienawidził.

1 komentarz:

  1. Właśnie nigdzie nie mogłam znaleźć gifów z tego filmu (nawiasem mówiąc film bardzo dobry, a Cooper przypomina w nim Freddy'ego Mercury'ego ^^ Szczególnie w scenie z zębami, oglądałaś?) Dziękuję bardzo :D

    Peggy a jak wyglądało twoje życie przed wstąpieniem do armii?

    A mogę prosić o to i o to? Co najbardziej rozśmieszyło ciebie, a co innych?
    Jest aż tak źle?

    OdpowiedzUsuń