17 maja 2015

Ana Morgan

Znaleźć łatwo, ale żeby jakoś normalnie na nich wyglądał :/
Miałam wiele gifów, ale niestety w wyniku usterki mojego komputera muszę wszystko od nowa szukać :(
I N tęskniłam za tym ma'am :3
Po tygodniu będziesz miała już tego serdecznie dosyć, uwierz :P
I kreplachy to takie pierożki, a cymes to słodka potrawa owocowo-warzywna, która jest jedną z głównych potraw na stole podczas szabatu :)

Ps. to post nr 666- przypadek ^^? 
Peggy a co sądzisz o Howardzie i Bucky'm?
Moje relacje z sierżantem Barnesem nie są zbytni zażyłe, ale to najlepszy przyjaciel kapitana Rogersa i z pewnością dobry człowiek.
Howard to... z pewnością ma wiele zalet. Ukrytych bardzo głęboko pod maską bufonowatego bawidamka.

Starałam się to ująć jak najłagodniej się dało, Bucky. "Cywilną kobietą"- a skąd ta pewność?
Dobra, nie wnikam. Porozmawiajmy o czymś przyjemnym. Twoje ulubione danie?
Jeśli nie miałem racji to przepraszam.
Moja ma zawsze twierdziła, że prawdziwa kuchnia żydowska jest koszerna i się do tego stosowała. Robiła niesamowite kreplachy i najlepszy cymes.

1 komentarz:

  1. Już mam dość N -_- To cholerne męczące i nudne, oczy same mi się zamykają.
    A co powiesz na takiego Howarda?
    http://31.media.tumblr.com/5e0b1c12988a5bd24b218f044cc29df8/tumblr_nkwu2fOrj81siubc3o3_250.gif
    lub takiego http://38.media.tumblr.com/2360c6ae7334031dec31e72be3a44c26/tumblr_ngvbfe8qdz1u0z8ino2_r2_500.gif
    ewentualnie http://33.media.tumblr.com/3605b7fc70c7d14d40b4d318a8741841/tumblr_n4gqaxLnor1r3v749o1_r1_500.gif
    Stwierdzam, że Howard bez wąsów traci urok :/
    666 powiadasz? Podobno nic nie jest przypadkowe ;)

    Peggy pierwsza rzecz, którą zrobisz po zakończeniu wojny.

    Nie przepraszaj. Mój tata był wojskowym, więc do końca cywilna nie jestem. Sama bym się za to zabrała, gdyby nie moje pieprzone zdrowie.
    Co ostatnio zabawnego wydarzyło się w twoim życiu? (pomijając fakt, że jesteś na wojnie, to musi się dziać coś zabawnego, prawda?)

    OdpowiedzUsuń