17 maja 2015

Rakshasha

Woah, podziwiam, pewnie siedzisz w tym od dziecka? O jacię, taki spis to by mi się przydał xd Może nie cały, ale miałam ostatnio problem, jaką broń wrzucić do retrospekcji z lat ok.60 i robiłam research, co po prostu wtedy "było na chodzie", stwierdzając, że pewnie będzie miał najlepszą xD Przy czym nie wiem, co zrobię z późniejszymi, jeśli będę chciała nazwą zarzucać - albo odpuszczę, albo zrobię podobnie. O, i pytanie mi się przypomniało - Winterowi czyścili pamięć w jakichś konkretnych latach? Czy dla potrzeb mego opka mogę sobie to wymyślić i nie będzie zbyt rażące? ;p
Dziękować za linka ^^
Tutaj jest spis broni używanych przez Wintera w CA:WS, który publikowałam już prędzej: klik 
Postaram się wygrzebać skądś resztę :)

Z "Agent Carter" wiemy, że od '46 roku w Projekt WS zaangażowany był doktor Fennhoff, który za pomocą hipnozy potrafił namieszać ludziom w głowach. 
W CA v.6 # 31 Fennhoff próbował namącić Bucky'emu w głowie i wmówić mu, że to wszystko wina Steve'a, że bez Hydry jest nic nie wart itd. 
Skoro Zola chciał współpracować z Fennhoffem to nie mieli jeszcze krzesła i najpewniej zaczęli używać go dopiero pod koniec lat '50- z CA:WS cz.2 #3 wiemy, że pamięć zaczęto mu kasować dopiero w 1954 roku (wtedy też dostał pierwszą "prawdziwą" protezę), bo amnezja zaczęła sie cofać, a pamięć wracać.

Też to widziałam i nie zdziwiłabym się nawet, gdyby była to prawda :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz