17 maja 2015

Ana Morgan

Właśnie nigdzie nie mogłam znaleźć gifów z tego filmu (nawiasem mówiąc film bardzo dobry, a Cooper przypomina w nim Freddy'ego Mercury'ego ^^ Szczególnie w scenie z zębami, oglądałaś?) Dziękuję bardzo :D
Nope, nie oglądała, choć chciała się kiedyś zabrać.
I wiem, że w wypowiedzi Peggy nie zgadza się data dołączenia do SAS, bo istniało ono od '41, ale tak było w MCU i zostawiłam.
Peggy a jak wyglądało twoje życie przed wstąpieniem do armii?
W 1934 zostałam członkinią BAF Nurse, a dwa lata później dołączyłam do SAS. Do SSR dołączyłam w 1940. Moje życie było jasno ukierunkowane.
A mogę prosić o to i o to? Co najbardziej rozśmieszyło ciebie, a co innych?
Jest aż tak źle?
Niedługo skończę 23 lata, więc robienie ze mnie dzieciaka w niebieskim lateksie jest aż tak złe. Cóż, Morita i Dugan stali się moimi największymi fanami. Jeszcze jedna prośba o autograf i chyba zwariuję. Ale chociaż komuś jest do śmiechu, tyle dobrego.
Co mnie najbardziej rozśmieszyło? Pewna... rozmowa z Howardem, ale naprawdę nie wypada jej przytaczać, ma'am.

2 komentarze:

  1. Peggy co najbardziej lubisz w Kapitanie Rogersie? Albo inaczej za co najbardziej lubisz Kapitana Rogersa?

    Powinieneś się cieszyć Bucky, zostałeś sławny.
    Nie jestem aż taka wrażliwa sierżancie Barnes. Uchyl choć rąbka tajemnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N Phil ma sobowtóra Bucky'ego na kubku :P
      http://38.media.tumblr.com/8b40e3c3e1800eb130a6b01141bc54f4/tumblr_necaioBji21qcp7m2o1_400.gif

      Usuń