17 maja 2015

Ana Morgan

Dzięki N jest wielka! :D
A tak właściwie, czemu nie używasz po prostu gifów z panem Cooperem? Nie byłoby łatwiej znaleźć :)?
Peggy a jak traktują cię mężczyźni? Nie widzą problemu w tym, że dowodzi nimi kobieta?
Oczywiście, że widzą. Wiem, że część z nich szanuje moje dowództwo tylko ze względu na pułkownika Phillipsa i twierdzi, że jestem tu tylko dzięki niemu i Kapitanowi Rogersowi, ale ciężko to zmienić. Wiem jednak też, że są ludzie, który traktuję mnie jak równego siebie żołnierza.
A dlaczego Bucky? Ja nie jestem wybredna :) A tak nawiasem mówiąc to zaobserwowałeś jeszcze jakieś zmiany w swoim organizmie po twoim pobycie w gabinecie Zoli?
Wydaje mi się, że nie wypada rozmawiać o pewnych rzeczach z cywilną kobietą, ma'am. 
"Pobyt w gabinecie Zoli" jak to miło brzmi. Są niezaprzeczalne zmiany i ciężko je przeoczyć, ale wolę je zatrzymać dla siebie. 

1 komentarz:

  1. Znaleźć łatwo, ale żeby jakoś normalnie na nich wyglądał :/
    Miałam wiele gifów, ale niestety w wyniku usterki mojego komputera muszę wszystko od nowa szukać :(
    I N tęskniłam za tym ma'am :3

    Peggy a co sądzisz o Howardzie i Bucky'm?

    Starałam się to ująć jak najłagodniej się dało, Bucky. "Cywilną kobietą"- a skąd ta pewność?
    Dobra, nie wnikam. Porozmawiajmy o czymś przyjemnym. Twoje ulubione danie?

    OdpowiedzUsuń