6 maja 2015

Blue Greyme

No okej, może i ci zbyt nie pomogłam ALE niby liczą się chęci nie?
Czyli dobrze rozumiem, ze siedzisz teraz w kryjówce, myślisz jakbyś chciał ale nie mozesz, ale jak wyjdziesz to dopadnie cie SHIELD i nie bedzie fajnie? Słaba sytuacja.
Nie, nie siedzę w kryjówce. Przebywanie w jednym miejscu przez zbyt długi czas jest kiepskim pomysłem, bo łatwiej będzie mnie znaleźć. Nie mogę pozwolić sobie na długi postój czy monotonię, bo stanę się zbyt łatwym celem. Tym bardziej biorąc pod uwagę mój obecny stan.

Większość agencji wywiadowczych- i nie tylko- chce mnie dostać martwego. Pozostałe żywego, bo sądzą, że można mnie przeprogramować. Więc tak, słaba sytuacja. 

1 komentarz:

  1. A te rany- ciągle sie syfią? Spróbuj zdobyc jakies leki. Moze. Tak wiem, łatwo mi mówic.
    Czyli twoje życie jest chwilowo ucieczką? Nie ciekawie. Bardzo nie. Gdyby chciało ci sie fatygować pare stref czasowych do przodu(?) to zapraszam do mnie. Zwolnie ci pokój, odpoczniesz.

    OdpowiedzUsuń