19 maja 2015

Blue Greyme

N: Odpowiedź od Clinta pojawi się w sobotę :) Urodzi się dopiero za jakieś trzydzieści lat i nie bardzo by pasował.
Peggy: odeszłabyś z pracy na rzecz załozenia rodziny? To znaczy chyba napewno kiedyś tak zobisz ale chyba później niż prędzej?
Gdzie teraz mieszkasz? 
Mieszkam tam, gdzie aktualnie przebywa oddział. 
Nie mam w planach odchodzenia z pracy na stałe, bo nie jestem do tego stworzona. Może to wydawać się ludziom dziwne czy niewłaściwe, ale nie zamierzam rezygnować ze wszystkiego na rzecz rodziny. Jeśli odejdę to tylko na pewien czas i prędzej czy później na pewno wrócę.
Bucky: chciałbyś mieć kiedyś rodzine? No wiesz; żona, dzieci, ciepły kąt... takie swoje miejsce na ziemi.
Już nie raz mówiłem, że tak, ma'am. Miło byłoby mieć jakieś poczucie stabilność i wiedzę, że ktoś tam na mnie czeka. Mam rodzinę, kocham ją, ale to jednak nie to samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz