7 czerwca 2015

Astrid Löfgren

Lepiej. Widzisz, stać cię na konkret.
Tak się zastanawiam czy ty od zawsze nie robiłeś większości rzeczy na opak. Od zawsze w sensie w "tamtym" życiu też.
To nie fakt, to definicja. Mi też się nie przydaje, ale ładnie brzmi.
Czemu niezbyt barwnie? Ukraińskie miasta są nudne nocą?
Nie mam pojęcia. Znaczy, pamiętam, co robił..em w niektórych sytuacjach, ale nie wiem, co sobie wtedy myślałem i czym się kierowałem. 
I muszę to znać, bo ładnie brzmi?
Nie bardzo mam czas na zwiedzanie. Chęci na to nie mam tym bardziej. Chcę tylko to skończyć.

1 komentarz:

  1. To bardzo zastanawiające. No ale dobrze, sama się nad tym pozastanawiam.
    Nie powiedziałam, że musisz to znać. Nie musisz. Mówiłam tylko, żebyś sobie sam sprawdził co to znaczy.
    I co potem? Jakieś spotkały cię trudności jak dotąd?
    Tak w ogóle to zauważyłam, że nadużywasz słowa "wcale", jakbyś się cały czas przed wszystkim bronił. Takie mam tylko wrażenie, czy tak rzeczywiście jest?

    OdpowiedzUsuń