13 sierpnia 2015

Gall Anonim

Haha, N, znalazłam lepsze opko, gdzie ałtoreczka zupełnie olała charaktery postaci...
Ah, w takim razie cofam słowa, prawdopodobnie nie szukam dobrze.
Już odpowiadam, ale jeszcze muszę poprawić bloga.
Nie do mnie wywody, jak Wade lubi... :P
 Ja znalazłam takie, gdzie zupełnie olała zasady rodzimego języka, a gdy zwróciłam jej uwagę, odpowiedziała, że "skupia się bardziej na samym pisaniu" i nie poprawiła błędów. Sama orłem z polskiego nie jestem i nigdy nie byłam, ale cały czas staram się to zmienić, więc zwyczajnie ciężko mi zrozumieć, że ktoś całkowicie olewa zasady pisowni. 
 Chodziło mi o to, że czego to ludzie nie wymyślą. Stucky jeszcze zrozumiem, bo czasem zachowują się jak prawdziwa parka, ale 'evanstan". Ludzie, serio? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz