4 sierpnia 2015

Julia Szałwińska

N zrób Furego! Tyle mam do niego pytań!
N wspominałam że grzebałam w starych postach i teraz mnie tak naszło: jaki sutek? Niby przeglądałam, czytałam ale jestem zbyt tępym człowiekiem żeby to ogarnąć :D
Chodziło o to, że w scenie w skarbcu w CA:WS metalowe ramie zostało wygenerowane komputerowo. Na tym gifie: klik zauważyć można, że znacznie powiększono mu też mięśnie ramion i... poprawiono lewy sutek w CGI. I to tak, że widać różnicę :P
James chyba podziękuję. Twoje opowieści sprawiają że po dziś jak widzę pizzę, mam ochotę zwymiotować...
Poopowiadać ci trochę o spaghetti?

1 komentarz:

  1. James mam nadzieję że jesteś z siebie zadowolony, bo teraz kiedy tylko spojrzę na jakieś jedzenie, od razu przychodzi mi na myśl: ,,Ciekawe z czym to będzie się kojarzyć Jamesowi" Dobrze że spaghetti jadłam trzy dni temu, bo inaczej zapewne bym zwymiotowała. -_-
    A teraz natchniona naszą pogawędką: jakie jedzenie cię odrzuca? I jeśli pamiętasz to czego nie lubiłeś jeść przed wojną?
    N będziesz pisała drugą część tej miniaturki o Jamesie, i o dziewczynce uratowanej z bazy Hydry? :)

    OdpowiedzUsuń