25 sierpnia 2015

Rakshasha

Zdecydowanie <3 Hah, nie, nie jesteś jedyna - co prawda nie mam osobnego folderu, ale mnóstwo gifów z nią. Pana Stana jednak nie wycinałam, bo gdzie jest z maską, tam uwielbiam. Tak, dla mnie maski też <3
Jest bardzo długi, ale znalazłam wycięty fragment z tym, pros -> [link]
Sama oglądam wywiadów z aktorami na pęczki, zwłaszcza z tą dwójką, są razem po prostu przekomiczni ;p
Cóż, ze zdjęć z maską już jest trochę trudniej wyciąć pana Stana, więc takowego folderu niestety już nie posiadam.

I "left boob grab"? Tuż to już jest passe, teraz pan Evans robi tak :P:
+ Internet jest bezlitosny: klik

1 komentarz:

  1. Ależ mi to nie przeszkadza. Stwierdziłaś w jakiejś nowszej odpowiedzi, że jedni fangirlują pana Stana, inni Bucky'ego, a Ty rąsię - cóż, ja wszystkie te powyżej na raz + maskę xD Dlatego scena na moście i późniejszej walki to miód dla mych oczu <3
    Hah, tak, zauważyłam, chyba w końcu się zorientował, że wypadałoby przestać "macać" innych ;p Albo przez przypadek wykonał swój sławny chwyt na kobiecie i mu się dostało, kto wie.
    Internet mnie zadziwia, to jest cudowne. Za każdym razem widzę kogoś nowego, a i tak chyba najbardziej rozbraja mnie ta mała dziewczynka i DiCaprio. O, i jest nawet Spiderman! xD

    OdpowiedzUsuń