25 sierpnia 2015

Rakshasha

Mieszkam na wsi, to coś o tym wiem, ale tak mi się wydaje, że nie mogłabym ich mieć w pokoju, skoro nawet z otwartym oknem spać nie umiem, oj, oj xD Pewnie, na pewno się w tym zorientuję, dzięki za wszystkie informacje ^^
Swoją drogą, teraz dojrzałam ten gif z filmu - ten z metalową ręką Wintera. To był chyba mój ulubiony fragment tej walki <3 Cudownie ją zrobili w filmie, po prostu... Może już skończę ^^" I nie mogę powstrzymać się od pytania, chociaż to pewnie pasowałoby bardziej do zakładkami "Mniej na poważnie", czy widziałaś wywiad z Sebastianem i Atnhonym z zeszłorocznego Comic Cona w Chicago, gdy pan Stan imitował słaby "left boob grab" Chrisa Evansa? Wczoraj sobie obejrzałam i rozbraja mnie ten fragment tak niesamowicie, że dzielę się tą przekomiczną sceną/wrażeniami z wszystkimi, z którymi mogę xD
Żaden problem :) Zawsze staram się odpowiedzieć na pytanie na tyle, na ile jestem w stanie.
Łapcia zawsze jest cudowna <3 Jestem chyba jedyną osobą, która ma folder z jej zdjęciami i gifami. I chyba należałoby dodać, że ze zdjęciami i gifami z których powycinałam pana Stana :P
Nie, nie widziałam. Rzadko oglądam jakiekolwiek wywiady z aktorami, bo znacznie bardziej wolę te z twórcami. Ale zaraz zerknę :)

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie <3 Hah, nie, nie jesteś jedyna - co prawda nie mam osobnego folderu, ale mnóstwo gifów z nią. Pana Stana jednak nie wycinałam, bo gdzie jest z maską, tam uwielbiam. Tak, dla mnie maski też <3
    Jest bardzo długi, ale znalazłam wycięty fragment z tym, pros -> https://www.youtube.com/watch?v=2lhcmZRWmsg
    Sama oglądam wywiadów z aktorami na pęczki, zwłaszcza z tą dwójką, są razem po prostu przekomiczni ;p

    OdpowiedzUsuń