25 sierpnia 2015

Rakshasha

Faktycznie może to być pomocne przy tych żądnych przygód istotkach ;p
Świerszcze Ci nie uciekają? Tak się w sumie zastanawiam, jak wygląda łapanie ich, żeby oddać na pożarcie małym smokom ;p Będę musiała się konkretniej zorientować odnośnie tych roślin, gdy już się zdecyduję.
Zdecydowanie tak ;D I przypomniał mi się Pieszczoch z reklam Serca i Rozumu, nie wiem czemu... Sama nazwałabym swoją agamkę Szczerbatek albo Mordka. Kto widział, ten wie, do czego piję ^^
Kilkukrotnie zdarzyło się, że jakiś uciekł. Trzymam je w normalnym akwarium, w którym tylko przerobiłam pokrywę, więc mogę zdejmować całą górę, co znacznie ułatwia sprawę. Do łapania ich polecam używania małych kieliszków. Czasem wystarczy taki położyć na chwilę na podłożu, a jakiś sam wejdzie. Tylko nastaw się na to, że potrafią śpiewać prawie przez całą dobę. A szczególnie rozśpiewane robią się nocą. Tak koło drugiej :P
Cóż, agamy są też roślinożerne, więc mogłabyś zdecydować się na żywe rośliny i wybrać gatunki, które by im nie szkodziły. W tym niestety już nie pomogę :)

1 komentarz:

  1. Mieszkam na wsi, to coś o tym wiem, ale tak mi się wydaje, że nie mogłabym ich mieć w pokoju, skoro nawet z otwartym oknem spać nie umiem, oj, oj xD Pewnie, na pewno się w tym zorientuję, dzięki za wszystkie informacje ^^
    Swoją drogą, teraz dojrzałam ten gif z filmu - ten z metalową ręką Wintera. To był chyba mój ulubiony fragment tej walki <3 Cudownie ją zrobili w filmie, po prostu... Może już skończę ^^" I nie mogę powstrzymać się od pytania, chociaż to pewnie pasowałoby bardziej do zakładkami "Mniej na poważnie", czy widziałaś wywiad z Sebastianem i Atnhonym z zeszłorocznego Comic Cona w Chicago, gdy pan Stan imitował słaby "left boob grab" Chrisa Evansa? Wczoraj sobie obejrzałam i rozbraja mnie ten fragment tak niesamowicie, że dzielę się tą przekomiczną sceną/wrażeniami z wszystkimi, z którymi mogę xD

    OdpowiedzUsuń