5 sierpnia 2015

Rora T

Na koniec AoU potrzeba było jakiegoś dramatycznego akcentu, a że nikt nie miał odwagi uśmiercić kogoś z głównego składu padło na Pietro. A co do tego czy mógł uciec, czy nie, to nie warto się nawet spierać, to logika Marvela, tego normalny człowiek nie pojmie.
Pewnie, że byłoby ciekawsze i byłoby miłym nawiązaniem do filmów, ale może obawiają się zrobić z Howarda i Peggy jeszcze większych debili. 
 Już mogliby wybrać Wandę, bo wtedy taka śmierć miałaby jakikolwiek sens- próbowałaby stworzyć tarczę, która zasłoni Clinta i wtedy by oberwała. Ale nie, przepraszam, wtedy Marvelowi oberwałoby się, że zabija nową bohaterkę, bo przecież kobiety są w kinie superbohaterskim taaaak niedoceniane. Ale nie przeszkodziło im to wysłać kobiety na wojnę w pończochach i miniówce, gdzie cała reszta ma porządne mundury :P 
 Nie chcą tego zrobić, bo właśnie chcą uniknąć nawiązywania do historii przedstawionej w filmach. W spójnym uniwersum jest to przecież tak bardzo logiczne.
I tylko w ten sposób się właśnie udzielam.
Ludzie po studiach wyższych zdobywają takie, a nie inne zawody. Jedna z dziewczyn, które znam, skończyła wielce przyszłościowy kierunek, geodezję i kartografię, a teraz pracuje na kasie w Media Markt, to raczej nie jest związane z jej umiejętnościami, bo studia skończyła z dobrymi wynikami, a raczej problemem bezrobocia i prywatyzacją wszystkiego. Co do innych państw, to żaden Anglik, czy Hiszpan z wyższym wykształceniem raczej nie przyjmie takiego zawodu, więc pozostaje on imigrantom. Owszem wyjątki się zdarzają, ale są to właśnie wyjątki, ale to nie zmienia krajowego, czy nawet światowego problemu. A obrażając mnie nie za wiele zyskasz, nie obniżysz mojego mniemania o sobie. Nawet jeśliby przyszło mi pracować na takim stanowisku, byłabym zadowolona, bo przynajmniej bym pracowała i zarabiała. Pisanie takich rzeczy świadczy tylko o twojej kulturze.
 Moja wiedza o geodezji i kartografii ogranicza się tylko do tego, co mogłoby pomóc mi w wykonaniu niektórych zadań, więc mogę się mylić, ale nie wydaje mi się, by były to jakieś "wielce przyszłościowe kierunki". Wręcz przeciwnie, bo zapotrzebowanie na ludzi z taką wiedzą jest raczej ograniczone i rozwijane tylko w niektórych rejonach. 
 Dlaczego niby, u diabła, miałbym cię obrażać i próbować "obniżyć twoje mniemanie o sobie"? Co nibym miałbym z tego mieć? Nic, więc nie widzę potrzeby marnowania czasu na coś, co mu się do niczego nie przyda. Powtórzyłem tylko twoje słowa, nie wymyśliłem tego, więc moja kultura nie ma nic do tego. 

1 komentarz:

  1. No tak, do tej pory główną superbohaterką była tylko Natasha i nikomu nie przeszkadzało robienie z niej dziw*i w każdym filmie. Teraz również mają do dyspozycji Wandę, więc uśmiercenie jej nie przyniosłoby im żadnej korzyści. Poza tym to musiał być Pietro, przecież od początku miał "tą chemię" z Clintem.
    O stroju Wandy nawet nie chce mi się mówić. Najlepsze, że na koniec filmu, opłakując zapewne brata, umalowała i ułożyła włosy oraz podkreśliła biust dla lepszego efektu. No cóż, każdy przeżywa stratę w inny sposób.
    Nie wiem czy śmiać się, czy płakać z powodu inteligencji panów producentów.

    Powiedz to ludziom w Polsce, którzy wielce promują ten kierunek i za takowy uważają. W tym kraju już nie ma tak naprawdę dobrych kierunków, bo wszystko jest takie promowane i potrzebne w naszym kraju, a potem wychodzi figa z makiem. I dlaczego my w ogóle o tym rozmawiamy?
    Powtórzyłeś moje słowa? Nie mam zamiaru wchodzić znów na ten sam temat, bo to już jest nudne, więc nie skomentuje tego.

    OdpowiedzUsuń