12 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Awww aż mam ochotę obejrzeć Króla Lwa i zajadać lody xD Ale mam lenia i nie chce mi się iść do sklepu xD
Hienjam - może wymyślili twórcy nową rasę? 
/Kiedy oglądam to po latach, nadal uważam, że on jest przeboski :P Choć jednak bajka sama w sobie nie robi już takiego wrażenia, jak kiedyś.
/Mam nadzieję, bo te cosie w żadnym stopniu nie przypominają zwierząt, których naprawdę szło się bać w poprzednich częściach.
Ale nie żałujesz dołączenia do nich? I nie czujesz, że Twoja rola jest jakoś umniejszana? Wiesz, zazdrość bo ktoś ma bardziej "wow" mięśnie, czy wejście w walkę? :D No tak, a my chyba w naturze ludzkiej już mamy, że pokładamy nadzieje i/lub zaufanie w symbole. O właśnie, jakbyś mógł wybrać czego symbolem miałbyś być dla społeczeństwa bądź przyszłych pokoleń co by to było?
Biednyś. To jest pracoholizm xD
/Każdy z nas wyznaczone obowiązki do wykonania i staramy się robić to najlepiej, jak tylko możemy. Nie ma tu miejsca na zazdrość i jakiekolwiek niesnaski, które mogłoby negatywnie płynąć na działanie drużyny. Nie czuję się też jakoś specjalnie odstawiony na boczny tor. 
/Jestem żołnierzem ze skrzydłami, nie oczekuję, że ktoś dostrzeże tu jakąś głęboką symbolikę. Mam tylko nadzieję, że nie zostanę nowym Ikarem i nie zakończę kariery w równie efektowny sposób.  
/To nie pracoholizm, to nawał obowiązków i to, że doba jest zbyt krótka.
Ponoć każdy z nas ma w sobie dziecko i trzeba je pielęgnować. Co Ty tak się opierasz wszystkiemu? Wyluzuj, nie? 
Nie mam ochoty na wyluzowanie. Na pielęgnowanie swojego wewnętrznego dziecka tym bardziej. Bo przykro mi, ale ono już dawno wyzionęło ducha.

1 komentarz:

  1. Później skończył w Herkulesie jako dywanik Hadesa.. Ale w Once Upon a Time zrezygnowali z tego szczegółu xD Morał minął dla Ciebie bezpowrotnie? :(
    Może i lepiej, teraz wiesz dzieci są inne niż my byłyśmy...

    Nawet Tony Cię nie wnerwia?
    Bądź lepszą wersją Ikara xD
    Ale z drugiej strony - to droga, którą sam wybrałeś..


    A tak dobrze nam szło. Ale krok do tyłu nie oznacza porażki, tylko fakt że bierze się rozbieg. Nie odpuszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń