12 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

To myśmy legendy przerabiali na lekcjach? Wuhu, ciekawe czy pani M już też jest uświadomiona xD Mickiewicz był ble, pamiętam że nawet uderzyłam ręką o ławkę mówić, że Słowacki to był gość! I mi się nie oberwało. Ah! Fizyka i chemia to nie dla mnie, mata też. A co mam na studiach? Matę, statystykę (to już za mną) Badania operacyjne (witajcie macierze) i materiałoznawstwo (witaj fizyko). Ciekawe czy jak nie będę chciała Stucky'ego to czy go dostanę? xD 
/Opowiastka o tym, że Szymborska nie potrafiła zinterpretować własnego wiersza zgodnie z maturalnym kluczem już dawno została obalona przez Michała Rusinka, sekretarza Wisławy Szymborskiej. A on raczej ma więcej racji od pani M. No chyba, że się mylę. 
/Ja za to jakoś nigdy nie mogłam przekonać się do różniczki. Nie polubiłyśmy się. I co? Sześćdziesiąt godzin tylko dla różniczki - trzydzieści na teorię, trzydzieści na praktykę. A my nadal za bardzo się nie lubimy.
/"Ciekawe czy jak nie będę chciała Stucky'ego to czy go dostanę? xD" - może ciężko dziś myślę, ale nie załapałam, czym łączy się to ze Słowackim i materiałoznawstwem, więc trochę jaśniej poproszę, jeśli można :P
Nic nie chciałam zasugerować, ale ciasta z marchewek czy buraków też są pyszne. Nie pożałujesz xD
Daję radę, przynajmniej póki co. Jest to zasługą głównie tego, że mam dużo ruchu i mało czasu na objadanie się i nicnierobienie. Dlatego nie muszę się przekonywać do ciast z buraków.
 To będę Cię z tym kocem nawiedzać, żaden problem xD
Coś się tak uwzięła na ten koc? Zrozum, że facet też czasem może nie mieć ochoty na wymianę czułości i wylądowanie pod kocem. 

1 komentarz:

  1. Haha to, że czego chciałam - braku matematyki itd- a dostałam to. Uuu coś kojarzę z niej, ale i tal sercem jestem przy Tobie. Nie musicie się lubić - zaakceptujcie się xD


    A Steve w razie co pościga się z Tobą ;)


    Nie noszę rękawiczek, temu koc. Bucky złość piekności szkodzi. Serum działa i na zmarszczki mimiczne?

    OdpowiedzUsuń