11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Chodzi Ci o X-men ewolucja? Ja raczej nic nie ściągam tylko czytam on-line i jestem cielepką bo nie umiem nigdy znaleźć tego co polecasz xD
A taniec radości to kto wykona? Z drzewem to zrobię xDD
/Nie, nie. O X-Men z '92-97.
/Właśnie zerknęłam i nawet na chomiku jest od groma kont, z których można ściągnąć WS:WK. Czasem sama coś stamtąd ściągam, gdy inaczej nie da rady, A część komiksów można tam dostać nawet po polsku, z fanowskim tłumaczeniem. 

/Jeśli Bucky'emu omsknie się granat, wykonasz ten taniec raczej spod drzewa ;) 
Bucky! Chodź, mam kocyk. Tulamy się!

1 komentarz:

  1. A na chomiku da się on-line? xD
    To ja nie wiem, czy tamtych też oglądałam, czy nie xD A Młodych Tytanów? xD

    Jak zwał tak zwał xD


    Tak. Jestem dobra w tulaniu, nie ma mocnych. Przykro mi, robię to xD Dam Ci się przygotować.. raz, dwa, tulę!

    OdpowiedzUsuń