11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Oj tam, oj tam... Jest nowa kreskówka? Nawet nie wiedziałam xD Może bym Nataszę polubiła gdyby nie była nią Scarlett i gdybym czytała komiksy xD  
Na więcej słów nie zasługuje xD
AH! Bucky się pobawi <3333 Buckuś będzie mieć radochę <3333
/Zależy, co kto ma na myśli pod pojęciem "nowa". Chodziło mi o "Mega Spider-Mana". Jeśli miałabym wybrać, uważam, że kreskówka o Parkerze z '94 jest o wiele, wiele lepsza. Akurat w tym przypadku byłam w stanie go zdzierżyć :P
I wierz mi, że gdybyś znała komiksy, mogłabyś raczej znielubić Wdowę jeszcze bardziej. Przynajmniej ja tak mam. Gdybym nie była uprzedzona, może dałabym radę obdarzyć tą filmową choć minimalną sympatią. 

/Oj będzie miał radochę, oj będzie. Przybijanie ludzi nożami do ściany będzie przy tym mały pikuś :P

/I nie obrażaj się na Bunia, biedak jest jeszcze trochę nie w sosie po spotkaniu z Sin. Ale kiedyś mu przejdzie. W końcu słynie z wahań humoru jak u ciężarnej. 

1 komentarz:

  1. Tą kojarzę! Choć z kreskówek bardziej Batmana oglądałam xD Szalałam za tym młodym xD
    To nawet nie próbuję xD To nawet nie jest smutne, że spisujemy ją na straty. Nauczyłam się, że taka jest kolej rzeczy ;)


    Będę stać za drzewem, czy gdzieś tam i kibicowała niczym cheerleaderka xD


    To idę do niego z kocykiem się potulać, o. Przemyciłabym granata ale nie mam.. Mam za to kolekcję noży bo mama lubi, mogę się podzielić. Wezmę czerwony - będzie do gwiazdy pasować.

    OdpowiedzUsuń