11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

#1 Haha i byś mu pojechała.. Pająk zamiast twarzą bohaterów twarzą płynu do szyb.. Za co go nie lubisz? Hah, mnie trochę rozbawiło jego wejście, jak zabiera Steve'owi tarczę. Z tyłka się tam wziął xD 
#2 Suka.
Oby karma się jej wróciła.
/"Pająk zamiast twarzą bohaterów twarzą płynu do szyb" - toć przecież mi o Francisa chodziło, nie o Parkera :P A Pająka po prostu nigdy nie byłam w stanie polubić - ani komiksowego, ani z kreskówek (z tej najnowszej zwłaszcza...), ani z filmów. Nie i koniec. Z Natashą mam to samo.

/Cóż, krótko, zwięźle i na temat :P
/Zaspojleruję i powiem, że nawiążę do pewnego kanonicznego wydarzenia z życia Sin - pocisk wybuchł blisko niej i spalił jej twarz (klik). Zgadnij więc, kto będzie się bawił granatem przy ich następnym spotkaniu :P?
Do bajki.. Jak nie chcesz zacząć od "dawno, dawno temu" to podsunęłam inny początek. Wiesz kreatywność i te sprawy ;)
Nie chcę zacząć od niczego. I nie zacznę.

1 komentarz:

  1. Oj tam, oj tam... Jest nowa kreskówka? Nawet nie wiedziałam xD Może bym Nataszę polubiła gdyby nie była nią Scarlett i gdybym czytała komiksy xD

    Na więcej słów nie zasługuje xD
    AH! Bucky się pobawi <3333 Buckuś będzie mieć radochę <3333


    No dobra..

    OdpowiedzUsuń