11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

To poszukam tam, teraz idę spalać kalorie ;o Co by się idole nie wstydzili fanki xD
Beznadzieja! Ale ta stara była całkiem zacna! Uwielbiałam Gwiazdkę ;D
No właśnie! Satysfakcja jest najważniejsza! xD
/Stare "Young Titans" faktycznie nie było złe, ale ta nowa wersja - żałosny humor, okropna kreska, żenujący poziom fabuły. A to, jak zepsuli Raven - aż żal porównywać. A ponoć kreskówki DC uchodzą za lepsze od tych Marvela :P
Ostatnio nie chciałeś mi przybić piątki to raz, dwa dotykam Cię przez koc, czyli jakby nie dotykam xD
Powtórzę - nienawidzę, gdy ktoś mnie dotyka. Nienawidzę też, gdy ktoś próbuje mnie dotknąć. Tego, że mówi o dotykaniu mnie także. Jasne i zrozumiałe?

1 komentarz:

  1. Ogólnie wszystko co teraz robią - te bajki komputerowe są nie do zdzierżenia.. ;o Haha Batman Lego był dziwny, więc DC nie wychodzi dobrze jak mówią xD


    Trochę za późno skoro już to robię.. Możesz mnie odepchnąć jeśli chcesz... Ale kocyk i tak Ci zostawię..

    OdpowiedzUsuń